Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '17

 
Kategori
Dünya Şehirleri
 

Kyoto Hemen Yanında Osaka

Kyoto Hemen Yanında Osaka
 

Kyoto


2014 yılı sonunda ancak biriktirdigim tur ücretini toparlamıştım. Öyle sevincliydim ki ve 3 Ekim tarihinde yoldaydıki Kore'ye iniş yaptı ucak.4 Ekim dogumgünüm ve Tokyo'ya giriş yaptık. Gezdik tozduk. Jet lag yaşadım müthişş uyuyamıyorum sürekli enerjik.

Kyoto sehrine Shinkanzen treniyle vardık. O kadar güzel bir şehir ki ses cıkarmaya korkuyor insan. Her yer tertemiz, düzenli,f erah harikalar diyarı misali

Tapınaklar, sushi barlar rüyada gibiydim. Güneş tutulmasını Gion bölgesinde gösteri izlerken yaşadım. Sanki Japonya festivaller düzenliyordu ben geldim diye

Sonra Osaka ,

Umeda Gözetleme Binası, tek gecerim. İnanılmaz yüksek ve gözetleme platformu Osaka ayaklarınızın altında.

Tinker Bell gibi savrulmak isterdim gökyüzünde ordan oraya 

Herkese tavsiye ederim, özellikle Uzakdogu Hayranlarına 

 

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..