Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '13

 
Kategori
Kedi Psikolojisi
 

Balkız ve ben

Kitap ismi gibi oldu başlıgım. Kedim minicikken aldım 1 aylıktı ,ürkekti, sokaklarda korku yaşamıştı.

Yanına gelen herkesden korkuyordu. Beraber yaşamaya başladık ve evimiz dar geliyordu büyük bir eve taşındık. Bana ugurlu gelmişti ve evimizde iki kız takılıyoruz onun özel odası var benim ayrı odam var

Bazen yaramazlık yapıyorr patak yiyor benden fakat sanırım ikimizde alıştık birbirimize.

Mırıl mırıl bir kedi deill gel seveyim dersiniz , gelmez kafasına göre takılır. isterse kutuları devirir, benim disklerimi dagıtır bazen mırıl mırıl yanımdadır.

Enteresan yaratıklar şu kediler!! Canları ne isterse onu yaparlar, sabah cep telefonum sesini duyunca miyavlaması cok seker ya da kapıdan içeri girince zavallı kedi miyavlaması.

Balkız kedimin adı ve tadı benzersiz,1,5 yaşında

 

 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..