Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '10

 
Kategori
Futbol
 

2F-2D

Başlğa bakanlar acaba bu ne anlama geliyor? Diye düşünecekler ve kendilerini fazla yormadan hemen yazının sonuna bakacaklardır. Fakat ben öyle lafı döndürüp dolaştırmayı sevmeyen gıcık bir tipimdir. Aklımdan geçeni pat diye söylerim. Burada da aklımdan geçeni hemen sıcak sıcak yazıyorum. 2F birisi FENERBAHÇE diğeri ise FRANSA Milli Futbol takımı, 2D ise Daum ve Domenech.

Zinedine Zidane, Canal Plus'a yaptığı açıklamada, milli takımın başındaki Raymond Domenech için ''teknik direktör değil'' ifadesini kullanmış ben de Zidane 'nin ifadesine " ve Daum' u" ilave ediyorum.
Milli takımdaki oyuncuları da sert dille eleştiren Zidane, futbolcuların egolarını bir kenara bırakmaları ve sorumluluk almaları gerektiğini söylemiş. Acaba yaparlar mı? Hiç zannetmiyorum.

Zidane, Fransa'nın takım oyunu oynayamadığını, gelecek için fazla iyimser olmadığını da eklemiş. Zidane nasıl Domenech 'li Fransız Milli Takımını beğenmiyorsa ben de Daum'lu FENERBAHÇE' yi aynı gerekçelerle beğenmiyorum. Ve her geçen günün kayıp hanesinde artı verdiğini görüyorum. Fransız Futbol Federasyonu ne ise FENERBAHÇE Başkanı Aziz YILDIRIM' da sanırım Hocalarından memnunlardı ki bir türlü vazgeçmiyorlar. Neyse ki Dünya Kupası sonrası Fransız Futbol Federasyonu Domenech yerine Laurent Blanc'ı getireceklerini açıkladılar. Horozlar kurtuldu. Darısı FENERBAHÇE' nin başına diyorum. Hepinize DAUM'suz günler.

HOŞÇAKALIN.

 
Toplam blog
: 4
: 750
Kayıt tarihi
: 16.05.10
 
 

12 Ocak 1972 tarihinde Ordu İli, Mesudiye İlçesinde soğuk bir kış günü 6 çocuklu (2 kız - 4 erkek) b..