Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '15

 
Kategori
Futbol
 

Kimse Fenerbahçeye saygısızlık yapamaz

Benim kadar hiç kimse fanatik olamaz. Hele işe Fenerbahçe girince akan sular durur. Sevdiğim sanatçının başka takımı tuttuğunu öğrenince onu takip etmeyi bırakan bir insanım. Şimdi bazılarınız “bu kadar olur mu?” diyeceksiniz. Evet olur ben böyleyim.  Fanatikliğim kendime. Başka insanlara zararı yok. İçinizden diyorsunuz bu konu nereye gidecek. Aslında çok uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir konu. Sayın başkanımız Aziz Yıldırım Alex’i karşısında bacak bacak üstüne attığı için takımdan gönderdi. Bugünkü okuduğum haberde ise kadın basketbol takımından bir yabancı oyuncu da aynı hatayı yapmış. Onu da gönderecekmiş. Niye buna bu kadar takıldın başkan anlayamadım. Diyebilir ki ben fenerbahçeyi  temsil ediyorum. Bana saygısızlık yapamazsın. Tamam kabul ama iş eğer fenerbahçeye ve bu camiaya saygısızlık ise bir kaç hafta önce sırtından formasını çıkarıp yere atan Emenike’ye ne diyecek. ona niye destek çıkıyorsunuz. Bu nasıl bir anlayış ! Bu dünyada fenerbahçeliler için fenerbahçe forması kutsaldır. Ona herkes saygı göstermek zorunda bunu bilmeyenin bu camiada yeri yok. Sen kimsin ki sırtından çıkarıp fenerbahçe formasını herhangi bir takımın forması gibi kaldırıp atıyorsun. O fenerbahçe taraftarı ne yapar biliyor musun seni çiğ çiğ yer dua et efendiliklerinden sen hala bu takımdasın. Sayın Başkan bu terbiyesiz adamı derhal takımdan gönder. 40 tane kupa da getirse bu adam bizim gözümüzde sıfırdır. Bize önce takımına, bayrağına, formasına sahip çıkacak oyuncular lazım. Yıllarını Fenerbahçeye vermiş bir Alex’i karşında bacak bacak üstüne attı diye gönderiyorsan Emenike denen saygısız adamı aynı günün akşamı göndermen lazımdı. Senden bunu bekliyoruz. Formamıza, bayrağımıza saygı göstermeyen sporcu istemiyoruz. Sana olan sevgimiz sonsuz  sayın Başkan ama böyle ikili hareket etme. baştayken ayağa düşme EN BÜYÜK FENERBAHÇE BAŞKA BÜYÜK YOK. 

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..