Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

30 Ağustos=Atatürk Saygısı

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Evet

 

30 Ağustos Zaferi

Tamamen

Atatürk dehasının eseridir

Atatürk

30 Ağustos öncesi

Derin düşüncelere dalıp

Bu derin düşünceler sonucunda

Taktik ve strateji yakalamıştır

 

Öyle birden

Düşman üzerine çullanmaya kalkışmamıştır

Sevgili Atatürk’ümüz

 

Önce

Kendisi derin düşünmüş

Sonra

Yakın ve uzak çevresini

Bu konu üzerine düşündürmüş

 

Bundan sonra

Ortak değerler ortaya çıkarılmış

 

Geliştirilen

Teknik ve stratejiler

Geniş çevrenin kabulü olarak

Görülmüş

Ondan sonra da uygulanmaya geçilmiş

Ve

Başarıyla sonuçlandırılmış program

 

Ben bu konuda

Sevgili Atatürk’ümüze

Derin hayranlık duyuyorum

Ona sonsuz şükranlarımı sunuyorum

Ve

Allah’tan rahmetler diliyorum

 

Herkesin

Seven sevmeyen herkesin de

Beni anlayıp

Sevgili Atatürk’ümüze saygı duyup

Allah rahmet eylesin demelerini rica ediyorum

 

Ben

Sevgili Atatürk’ümüze yanlış bakıldığına

Yanlış yakıştırmalar yapıldığına

Yanıyor da yanıyorum

 

Oysa

Soyumuz Türk Ulusu

Asla nankör değildir

İyilik edene hakkını verendir

Hele hele

Hz. Muhammed (sav) büyüğümüzün dediğince

Asla ve asla

Ölünün ardından konuşmayandır

 

Genel durum buyken

Son günlerde bu özelliğimiz çiğnenmeye başladı

Bu beni üzüyor

Ölünün arkasından konuşmayan atalarımızın devamı bizler

Bunu es geçemeyiz

Saygıyla Allah rahmet eylesin deyip geçmeliyiz

 

Durum buyken

Başka türlü bir şeyler yapmak bize yakışmıyor

Yakışmıyor canlarım

 

Hele hele

30 Ağustos Zafer bayramını

Bize yani Türk Soyuna kazandırttıran

Sevgili Atatürk’ümüze bu hiç yapılmamalı

 

Ben ısrarla diyorum ki

Sevgili Atatürk’ümüzü

Doğru anlamalıyız

Doğru değerlendirmeliyiz

Hakkını teslim edip

Rahmet dualarıyla yâd etmeliyiz

 

Bizi bize armağan eden bir kahraman O

Bunu başka yönlere çekmek çok ayıp

Benden bu kadar canlarım

30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..