Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

500 Kere Maşallah

500 Kere Maşallah
 

500 blog yazmışım da haberim yok. Komşu Kızı hatırlatmasa kaptırıp gideceğim, kim bilir ne zaman göreceğim. Şu sıralar pek bloglara bakamadığımdan ayrıntıları da kaçırıyorum.

Bu bağlamda Milliyet Blog idaresine de bir şikayetim olacak. Zira bloglara bakamıyor olmamda onların kabahati büyük. Evet, MB idaresi yüzünden blogları takip edemez oldum.

Hayır, sitenin ara yüzünden şikayetçi değilim. En azından bu anlamda.. Blogların ana sayfada durduğu süreden de müşteki değilim. Kategorilerden de şikayet etmiyorum. Yorum yazılmamasından ya da yazılanların içeriğinden de değil müteessiriyetim. Tüm bunları “şimdilik” kaydıyla söylüyorum.

Benim şikayetim “bak postacı geliyor” diyemeyişimden mütevellit. Blog habercim çalışmıyor çünkü. Kendilerini resetledim yine de işe yaramadı. Sonra kızıp tüm bilgileri sıfırladım. Öyle ya da böyle değişen bir şey olmadı.

Zaten çalışmayan bir haberciye bel bağlayamayız ya. Üstelik bu öyle tepesine vurunca çalışan cinsten bir alet değil.

Halbuki eskiden ne güzeldi. Mesela televizyondaki görüntü yukardan aşağı ya da aşağıdan yukarı doğru bir bant gibi hızla akmaya başlardı da tepesine bir yumruk indirince dururdu.

Görüntü biraz karlandı mı (karlanma diye bir tabir vardı o zamanlar, şimdi HD olduk) indir tepesine bir yumruk! Ses gidip geldi mi indir tepesine bir yumruk!

Şiddeti seven bir toplum oluşumuzdan mı böyleydi bilmiyorum. Televizyonları üretenler bunu bilerek mi yapmıştı bilemiyoruz. Ama “yumruk” marifetiyle görüntü ve ses düzeliyordu işte. Gel de vurma!

İşte bu blog habercisini o menem bir şey yapalım. Masaya bir yumruk attık mı düzelsin. Keza blogların altındaki “beğen” butonu da mesela masaya iki kere tıklatınca çalışsın. Paylaşmak içinse masayı hafiften ırlayalım (eskiden sallamak yerine ırlamak derdik). (Bkz: http://www.itusozluk.com/goster.php/%FDrlamak )

Neyse lafı nereye getirdik bak..

500 kere Maşallah bana. Tü tü tü.. Darısı da siz blogdaşların başına.

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

İstanbul / 5 Mayıs 2011

Twitter.com/murathacioglu

murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..