Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

7 gunde 5 kilo vermek ister misiniz?

7 gunde 5 kilo vermek ister misiniz?
 

Özel Lahana Çorbası Malzemeler : 6 adet soğan, 4-5adet yeşil soğan, 1- 2 taze domates1 orta boy beyaz lahana, 2 adet yeşil salça biberi, 1 bağ maydanoz, 1 adet kereviz, 2adet kabak, 2adet patlıcan,

Yapılışı :

Yapılışı çok basit.. Bütün malzemeleri çorba yapmaya uygun olacak büyüklükte doğruyoruz. Daha sonra hepsini yeterli su ilave ederek düdüklü tencerede pişiriyoruz. Pişirdikten sonra blendırda çekiyoruz. Bol limon, acı severseniz kırmızı biber, karabiber, tuz atıp tatlandırıp içebiliriz. Çorbanın miktarı çok fazla oluyor bu kadar sebze karıştırıldığında; taze olarak içebilmek için sıcak olarak kavanozlara koyup ağzını kapatarak saklayabilirisiniz.

Lahana Diyeti Planı :

Haftanın 7 günü boyunca şu plana sadık kalıyorsunuz : Ben kendime göre uyguladım bu diyeti biraz kaçamak yaparakJHerkes kendine göre uygulayabilir. Ben bu diyet sayesinde bir haftada 5 kilo verdim. Ama vitamin takviyesi aldım. Ayrıca sabah akşamda elma-krom kapsülü kullandım. Diyetim biteli 10 gün oldu. Halen dikkat ediyorum. Karbonhidratı azaltarak kilo vermeye de devam ediyorum. Diyet zamanı egzersiz yapma olanağım olmadı. Şu an egzersiz yaptığım için sıkılaştım. Birden kilo verince vücut gevşemesin diye ayrıca sıkılaştırıcı jel de kullandım diyet esnasındaJ

İlk Gün : Tarifini verdiğimiz beyaz lahana çorbası ve istenildiği kadar meyve

Sabah: 1elma, 1mandalina

Ara: Yarım kavanoz çorba, bir dilim kepek ekmeği 1 Kivi, 2 adet bisküvi

Öğlen: Yarım Kavanoz Çorba

Ara: 3 elma

Akşam: Yarım kavanoz çorba

Gece: 1 armut

İkinci Gün : Lahana Çorbası ve istenildiği kadar sebze

Sabah: Yeşil salata, 1dilim börek

Ara: Yarım kavanoz çorba, bir dilim kepek ekmeği Salatalık,

Öğlen: Yarım Kavanoz Çorba, bir dilim kepek ekmeği, kereviz salatası yoğurtlu

Ara: Haşlanmış kabak Akşam: Yarım kavanoz çorba, Havuç

Gece: 1 Bardak süt

Üçüncü Gün : Bugün hem istenilen kadar meyve hem de sebze alabilirsiniz, ve yine beyaz lahana çorbası.

Sabah: 1 elma, 1 mandalina, 1 adet portakal

Ara: Yarım kavanoz çorba, bir dilim kepek ekmeği 1Ayva

Öğlen: Yarım Kavanoz Çorba, Yeşil salata

Ara: 3 elma

Akşam: Yarım kavanoz çorba, Marul salatası

Gece: Hurma

Dördüncü Gün : 4 bardak süt ile beraber 5 adet muz ve lahana çorbası

Beşinci Gün : Sonunda 300 gr. kırmızı et ve yanında 6 adet domates ve yine lahana çorbası Sabah: 2 elma, 1 adet kurabiye Gece:1 armut,

Altıncı Gün : İstenilen kadar yağsız olması şartıyla kırmızı et ve yanında lahana çorbası Sabah: 2 elma Öğlen: Mevsim Salatası

Son Gün : İstenilen kadar meyve ve sebze suyu, esmer pirinç ve lahana çorbası

Lahana Çorbası Diyeti Neden İşe Yarıyor? Lahana bitkisi diğer bitkiler gibi diüretik değil “aquaretik”tir. Yani diğer bitkiler hem su hem tuz atımına yardımcı olurken lahana tuz dengesini koruyarak sadece su atımına sebep olur. Lahananın bu özelliği verilen kiloların kalıcı olmasını sağlar. Ayrıca antioksidan özelliği sebebiyle vücutta zararlı bir çok bileşenin yok edilmesine de yardımcı olarak bir yandan kilolarınızı vermenize yardımcı olurken bir yandan da sağlıklı yaşamınıza devam etmenize yardım eder.

Lahana diyetinde dikkat edilmesi gereken husus 1 hafta boyunca lahana, meyve ve sebze yerken vücudun su ve diğer ihtiyaçlarını doğru ve yeterli biçimde karşılayabilmektir. Günde en az 2 litre su içmek diyetten verim almak için gerekli. Ben uyguladım çok memnun kaldım.

Bu tip diyetler diyetisyenler tarafından pek tavsiye edilmiyor. Çünkü tek yönlü beslenme sağlıyor. Bu diyet hiç yağ içermiyor uzun vadede vücut için son derece sakıncalı. Sık tekrarlanmaması gereken bir diyet çünkü metobolizmayı yavaşlatıyor. Zayıflamak kafada çözümlenmesi gereken bir şey.Siz eğer zayıflamaya karar verdiyseniz, neden zayıflamanız gerektiği konusundada iyi motive olduysanız zayıflamamak söz konusu değil.

 
Toplam blog
: 72
: 3894
Kayıt tarihi
: 20.09.09
 
 

Evli bir çocuk annesiyim. Eğitim alanında çalışıyorum. Felsefe, sosyoloji, edebiyat alannda atöly..