Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

75. blog

75. blog
 

50 değil, 100 değil, hele 200-300 hiç değil! Sadece 75. blog bu! Her hangi bir sayıda yazma hedefim olmadı asla. Bundan sonrası içinde olacağını zannetmiyorum. 75’in İlkokul numaram olmasının dışında hiç bir özelliği yok. Hele hele, kalıplaşmış kuralların dışına çıkıp aykırı görünme gibi absürd bir düşüncem hiç yok!

Okumaktan yazmaktan çok; bulduğum her türlü kitap, dergi, eski gazete ve ille de ansiklopedi karıştırmaktan keyif alırım. Bu karıştırma işi, Aziz Nesin'in "Mikser Mahmut" u boyutlarına varmamakla beraber; değişik görüşten yüzlerce insanla tanışmaktan, tartışmaktan ve de bilgi dağarcığına yeni bir şeyler atmaktan mutlu olduğumu belirtmeliyim.

Blog resimlerinin yazdığım konuyla uyumlu olmasına çok özen gösteririm. Bu sefer hiç uğraşmadım bunun için. Sayın Mustafa Mumcu’nun özene bezene hazırladığı Milliyet Blog logolarından birini tıklayıverdim sorun kalmadı.

Editörlere gıcıkmıyım? Yok yok bu konuda onlara haksızlık etmemeliyim. Yazılarımdan dolayı sıkıntı vermemişimdir diye umuyorum ancak; yukarıda da izah etmeye çalıştığım gibi, blog resimlerimi düzenlerken onlara gına getirdiğimin de farkımdayım! Eh, yayın onayları gecikince de bana gına geliyor haliyle!

Şu gına getirme meselesini biraz açalım! Geçen gün kapı çaldı, açtım kimsecikler yok! Acaba kimdir diye düşünürken…a..aaa, birde baktım gına gelmiş..........Farkındaydım soğuk bir espriydi. Sabır taşı editörlerin bunu da hoşgörüyle karşılayacaklarını umuyorum.

Zaten, MB ailesinin en belirgin özelliğinden biride, saygı, sevgi ve hoşgörü ortamının Türkiye ortalamasının çok üzerinde olduğudur. Günümüzde yaşanan kısır çekişme ortamından uzaklaşıp, olaylara salim bir kafayla bakmanın reçetesidir Milliyet blog. Bu güzel paylaşım ortamının hiç bozulmaması dileğindeyim!

Başkalarının deneyimlerinden dersler çıkarıp, acı tatlı anılarına ortak olmak, her geçen gün daha renkli ve daha sıcak deneyimleri paylaşmaktan daha güzel ne olabilir ki? Yüz yüze gelmenizin bile uzak bir ihtimal olduğu, değişik fikirdeki bunca insan ilişkilerini bu kadar sıcak tutan şeyin, çoğu zaman başımıza dert olan teknoloji sayesinde olduğuna inanmak güç geliyor.

Mesaj ve yorumlarından çok yararlandığım, bilgilendiğim, taraf olan, muhalefet eden, eleştiren ve hatta gıcık olan kim varsa canı sağ olsun. Ben, 3250 kişilik kocaman MB ailesinin bir ferdi olmaktan mutluyum…

Saygılarımla…. Oktay DEMİR

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..