Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Veda

Veda
 

Çok sevdiğim dostum, ayrıca MB yazarlarımızdan olan Kenan Gül’ ü 14.04.2008 de kuzeni Erdal Gül ile birlikte Büyükdere caddesi 4. Levent Metro istasyonu önünde zincirleme gelişen talihsiz bir trafik kazası sonucu kaybettim.

Kenan’ ı yazması konusunda ben ikna etmiştim, bir türlü kendine güvenemiyordu. Kaleminin çok güçlü olduğuna inanıyordum.

Dostluğumuzun maziye dayandığı Celal Güllüoğlu’ nun sitesinde de yazıyordum. Ona Kenan’ dan bahsettim, sağ olsun bana güveniyordu ve beni kırmadı.

Kenan’ da böylece yazı hayatına başlamış oldu.

Kenan Gül yazıyı siteye göndermeden önce yazılarının düzenlemelerini yapıp siteye öyle gönderiyorduk. Daha sonra ben MB da da yazmaya başladım ve Kenan’ Gül’ e, ‘ sen de benim gibi hem pirpirim.net de yazarsın, hem de MB da yazarsın ‘ dedim. ‘ Olmaz, yazılarımı yine sen düzenleyeceğin için sana iki iki iş çıkar ‘ dedi.

Onu ikna ettim ve artık Kenan’ da ben de, hem pirpirim.net de hem de MB da yazıyorduk.

Kenan’ ın, ‘ Bir Anlık ‘ isimli bir yazısı vardı. O zaman okuduğumda, ‘ Kenan, yuh artık ‘ demiştim. Şimdi ise ne diyeceğimi bilemiyorum...

MB arkadaşlarımdan Okan Tınmaz’ a, Kenan Gül' ün http://www.pirpirim.net/index.php?news=16516 de yayınlanan, ' Bir Anlık ' isimli yazısını okumasını önermiştim. O da bana, ‘ Yazısını bitiremedim, yazıyı yarıda bırakmak zorunda kaldım. Bu yazıyı MB de onun adına yayınlamanın bir yolu olmalı. Sansasyonel olduğundan değil. Bence yazan bir insanın en anlamlı veda şeklidir. Tekrar Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin ' diye bir cevap yazdı.

Okan Tınmaz’ ın bu fikrine katılıyorum. Yazıyı okuduğunuzda ne demek istediğimizi anlayacaksınız...

' BİR ANLIK '

Allah Allah, benim ev neden bu kadar kalabalık ki! Nerden gelmiş bunca insan! Yok yok kimi ararsan evime dolmuş. İyi de bu insanların yüzü neden asık ? Neden ağlamaklı suratları?

Bir Allah' ın kulu bana, ‘ hoşgeldin ‘ bile demedi. Neler oluyor ya !!! Oturma odasındaki bu uğultu nedir? Bu insanların çoğu ağlıyor ya! Anne neden ağlıyorsunuz, bu gözyaşları neden?

Aaaa baba! Babam babam da ağlıyor, ben bu yaşıma kadar babamın gözünde hiç yaş görmemiştim. Şimdi çıldıracağım ben. Ne olur biriniz bana birşeyler söyleyin. Anne, baba duymuyor musunuz beni, lütfen ya kaldırın kafanızı bana cevap verin, neden susuyorsunuz?.

Tüm akrabalarım burada, benim evimde. Şimdi kafayı yiyeceğim ben. Çocuklarım, yavrularım canlarım nerede? Yoksa yoksa onlara bir şey mi oldu? Allah’ ım ne olur kuzucuklarım iyi olsun. Bir tek onlar yok evde........

Canım anam, kurbanın olam söyleyin bana neler oldu. Duymuyor musunuz beni? Allah rızası için yaa bir tek kelime konuşun benimle, bir taneniz birşey söylesin.

Aaa Reis de burada, Sabri’ nin ölümünden sonra hiç görüşememiştik.

Selam Reis nasılsın???

Sende mi konuşmayacaksın benimle? Bu ne yaman durum böyle, herkes benden köşe bucak kaçıyor. Kimileri hıçkırarak ağlarken kimilerinin gözleri nemli.

Yatak odamda insanların ne işi var ki? Yuh yani orasını da mı doldurdunuz? Bir izin verin de geçeyim ya. Hem boşaltın odamı, üstümü değişeceğim daha.

Aaaa!!!! benim yatağımda yatan kim öyle üstünü örtmüşler ki? Amca sen neden bekliyorsun bu üstü kapalı insanın başında? Oooo kirve sende buradasın he. Hele söylesene neler oluyor benim evimde?

Bu insanlar beni neden görmezden geliyor, Allah’ ım neden cevap vermiyorlar. Evet amca bende merak ettim, aç bakalım şu örtüyü burada yatan kim bir görelim bakalım.

İşte buna inanamam ya. Burada yatan insan bana çok benziyor, tıpkı ben ikizim gibi yani. Kendimden emin olmasam benim diyeceğim. Hay Allah bu insanlar bu adamı ben sandı demek ki. O yüzden öldüğümü sanıp ağlıyorlar.

Tamam tamam hadi sakin olun, ben buradayım bak yaşıyorum. Anam, babam, arkadaşlarım, sevdiklerim, bu göz yaşlarınız boşuna. Ben buradayım. Birileri size çok kötü bir şaka yapmış.

Hem dün akşam ben duşumu alıp yattım. Hatta sigara bile içip yanı başımdaki kül tablasına bırakmıştım. İnanmazsanız bakın orada duruyor işte izmarit.

Yahu kime söylüyorum neden hala feryat içindesiniz. İlahi baba ya, demek ki bu adamı ben sanıp ağladın he. Oysaki ben senin gözlerinde hiç yaş görmemiştim. Bak kıskanacağım şimdi hee, ağlaman yetmiyormuş gibi bir de orada yatan adamın gözlerinden öpüyorsun. Ben senin dudaklarını bir kerecik yüzümde hissetmemiştim, aşk olsun valla değil mi ?

Bu bana benzeyen adam her kimse ben sanıyorlar ya, hala ona yanıyorum. Beni nereye kadar görmezden geleceksiniz merak ediyorum.

Uuuu gasilhanede çok soğukmuş. Hoca efendi bari sıcak suyla yıkayıver meftayı.

Allah Allah, yahu hocam onun adıda mı Kenan? Bu kadar benzerlik pes doğrusu. Kılalım bakalım cenaze namazını, sevaptır.

Şu saf tutanlara bakar mısınız, içlerinde öyle ikiyüzlü insanlar var ki, benim cenazeme gelmelerini hiç istemezdim. Şimdi bir de haklarını helal ederler. Ulen iyi ki ben değilim ölen, yoksa bunların hiç birini istemezdim namazımda.

Bayağı da kalabalıklar hee. Ah babam ya, ah amcam, dayılarım sanki benmişim gibi nasılda sırtladınız kimseye bırakmıyorsunuz tabutu. Mezarını da geniş kazmışlar iyi bari. Hadi dualarınızı edin de gidelim artık ve şu oyuna bir son verelim. Yeter artık ben sıkıldım.

Ya Rabbi bu karanlık bu yalnızlık nedir? Yoksa yoksa ölen ben miydim? Nasıl yani yaa, olamaz bu !! Daha dün akşam biraz huzursuz da olsa başımı yastığa koymuştum. Bu kadar gözyaşı bu kadar elem keder acı benim için miydi Allah’ ım???

Yani şimdi ben öldüm de bir daha dünya ya dönemeyecek miyim.....

Neden neden nedennnnnnnnnnnnnnnnn!

Yani şimdi ben eşek gözlü oğlumun gözlerini öpemeyecek miyim? Yiğidim aslan oğlum Efe oynamak ne kadar yakışıyor sana diye gururlanamayacak mıyım? Askere yollarken ellerine kına yakıp, alnından öpemeyecek miyim?

Ya benim kızım canım kızım. Çirkin kızım ciğer parem. Senin okula başlamanı göremeyecek miyim, genç kızlığını, üniversiteyi bitirmeni, beyaz gelinlikle allı duvaklı gelin oluşuna şahit olamayacak mıyım?

Offf Allah' ım...

İyi de benim çok borcum vardı. Şimdi ben bu kul hakkı ile nasıl huzuruna geleceğim ki? İnsanlar arkamdan ne der ya Rabbim?

Bir bardak demli çayında İstanbul’ un mavisini içime çekemeyecek miyim? Bir lokma simidinde Çamlıca’ nın yeşilini sindiremeyecek miyim ciğerlerimde?

Oysa ki hayata dair ne kadar hayallerim vardı. Bunların hiç birini yaşayamayacak mıyım? Tüm hayatım yarım mı kalacaktı böyle?

Çok erken değil mi Rabbim henüz çok daha erken değil mi?

Asıl yalnızlık dedikleri buymuş demek ki. Bak beni sevenlerden bir tanesi benimle beraber toprağın altında bir gece bile geçiremedi. Üstüme toprağı örtüp gittiler işte. Yalnızlıktan hoşlanırım diyenler geldi şimdi aklıma, gelsinler de yalnızlık nasılmış görsünler...

Tüm günahlarımla, sevaplarımla, hatalarımla, iyiliklerimle, yaşamışlıklarımla yapayalnızım işte. Biliyorum ki bir daha bana bu fırsat verilmeyecek. Bir kez daha şansım olmayacak.

Yazıkkk herşeyimle yarım olarak kalıverdimm...

Bu ses bu sess evet oğlumun sesi. Koçum unutmamış babasını. Buradayım oğlum duyuyor musun beni?

Ne okulu oğlum ne geç kalması ne uyanması.

Ohhhhhh bu bir rüyaymış demek !!!

Hele gel yanıma canım oğlum, seni koklamak istiyorum .........................


Sevgili Kenan Gül, ruhun şad olsun…



Kaynak: http://www.pirpirim.net/index.php?news=16516

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..