Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Kimse Beni İnkâr Edemez!! Haddinizi Bilin..

Kimse Beni İnkâr Edemez!! Haddinizi Bilin..
 

En çok benim yazım okunsun, ne yazarsam yazayım. En çok benim yazım yorum alsın, ben var ya ben... En çok ben mesaj alayım; her mesaj bir terapi bana, bir masaj...(yarasın)

Ben yorum yazan değil, yazılanım.
Herkes benim yazımı sabırsızlıkla beklesin: Telefonlarım susmasın, arayanım bitmesin. Yazayım bari..
En çok ben görüneyim MB'nin anasayfasında, uzaktan ve yakından ve diğer sayfalarda en çok ben akayım, su gibi.. Bana susamışlara..
Herkes beni konuşsun! Ben de beni yazayım... Ayılıp bayılanlarımı saysın birileri... Hah hayy..

YAŞASIN MB DOSTLARIM VE MB, "BEN"İM İÇİN. Beni alkışlamak, konuşmak, yüceltmek için yaşasın, yaşasın MB.

Ben çok severim; sevgi, saygı, vefa, dostluk, samimiyet, hoşgörü ve herkesi...
Ve herkes doğru bilsin beni.
Herkes beni sevsin, beni okusun, bana saygı duysun, bana vefalı olsun, bana dost olsun, benim dışımda herkes samimi olsun, benim dışımda herkes hoşgörülü olsun, beni idare etsin herkes, benim dışımda... Lütfennn..

Laf olsun torba dolsun. Tüm torbalar benden olsun.
Ne şanslısınız ben'le tanıştığınız için!!

BEN

Tek dermanım sendedir, sen benden uzak mısın?
Beni at yüreğinden yarama tuz katmasın.

İşleme dudağına günah gibi gel beni,
Bekleme yâr diye son nefesinde beni..

Bilmem bu bahçede ayrık otları neyler
Kan ağlar ilk sözdeki bahtiyar kelimeler.

Kapatır gözümü yağışın, buz keser beni
Al eteğini, utanır tutamam ellerini…

Sevdanın nur resmine mıhlanmış kara ben
Susarım mahşere dek çekilsin çarmıha ben

Salyangoz sırtında cesur delişmen tayım ben
Esmer buluta sığınmış bir parça ayım ben..

Terkine yetişemedim, o mübarek şehrine
Bir dirhem veremedim kervan sahiplerine..

Bir dağ kırlangıcı ezer devasa filleri
Sızlanır her kapıda ruhumun sefilleri

Kov kıyından yalnızlığın ilk sahibi benim
Nerede? Âdemi bir kederde misin ülkerim?

Sinek tül kanadıyla zincirler ölüme beni
Kızıl deniz yutarmış arza gömülmeyeni

Kristal kabzası beni bilmem kaç asır tutar
Okyanus boylarında mercanım nasır tutar..

Hicrine kanar güller bencileyin yarası
Çal bestesini benden ey matem orkestrası..

Beni benden almaz mı bir yudumda himmetin
Ey sevgili! Kevseri bensiz akar cennetin…
(Murat Ertaş 22 Ocak 1998- Doğum günüm münasebetiyle)

BLOGNOT: Şu an toprağın içinde ve altında en çok bulunan element "BEN" dir, arkadaşlar. (Tabi anlayana..)
Herkeste "BEN" vardır. Kimse beni inkâr edemez.

Allah'ım beni bana bırakma!...
foto:www.alternatifsporlar.net

 
Toplam blog
: 143
: 2341
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

Bu âlem içinde aileme zaman ayırmak, gezmek, okumak, fotoğraf çekmek, resim çizmek ve iş hayatı h..