Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Kenan Gül'ü kaybettik

Kenan Gül'ü kaybettik
 

 

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=642667
 
Sevgili dostum Kenan Gül
 
Biraz önce MB dışında ortak yazdığımız bir sitede, ölüm haberin çıktığına dair, ortak bir dostumuzdan telefon aldım. Nisan ayındayız ya, ' yok canım ne ölmesi, Nisan şakasıdır ' dedim.
 
Sonra yine bir başka ortak dostumuz ve site sahibi Celal Güllüoğlu' nu aradım.
 
Haber doğruymuş...
 
Şu an ne yazacağımı inan bilmiyorum. Öyle üzgünüm ki...
 
Celal' le de bir hafta önce konuşmuşsun ve beni sormuşsun... Keşke böyle gitmeseydin habersiz. Daha konuşmamız bile bitmemişti...
 
Sessizce apansız gitmek sana hiç yakışmadı...
 
Giderken kuzenin Erdal Gül' ü de yanında götürmüşsün...
 
GÜL ailesine Allah' dan rahmet, sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum.
 
MB ailesine de başsağlığı diliyorum.
 
Sevgili dostum Kenan,
 
Güle Güle... Mekanınız cennet olsun...
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..