Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
1146
 

815 Blog... 5480 yorum... Nayyır... Nolamaaz!

815 Blog... 5480 yorum... Nayyır... Nolamaaz!
 

MB den kazandıklarım,sekreterimde:))


815 blog yazmışım ve yazılarıma 5480 yorum yapılmış...Hey maaşallah !.. 

Yorum yazanların, okuyanların canı sağolsun... 

Ne büyük velinimet yazmak...Eliniz, ayağınız tutuyor..Gözleriniz görüyor...Kafanız harika çalışıyor...Çayınız ayağınıza geliyor... 

Oh ...Lüküs hayat...Ya bu nimetlere sahip değilseniz...Bir düşününün...Yazan için, düşünen için...bu hayat çekilir miydi ?.. 

............ 

Okurlarımın çoğu teknik elemanlardan ve tıp dünyasındanmış...Bir kısmı da eğitim ve basın sektöründen... 

Ne güzel...Yaşamak güzel aslında... 

....... 

Yazmak çok zor bir eylem...50 milyon yetişkinimizden sadece 350 bin kişi yazıyormuş... 

Korkunç bir düşünsel yoksunluk ve yoksulluk !.. 

Afrikada çocuklar ölüyor ve yazarlar bu vahşeti tüm dünyaya duyuruyor...İyi ki varsınız... 

Yazarlar bizim sigortamız...Kırşehirde bir bayan gazeteci , 375 gün ''Yazmama cezasına çarptırılmış !..'' 

Sigorta atmış...yazar için kırbaç cezası daha onurluydu... 

........... 

DASK sigortası yaptıranlar yüzde otuzlarda kalmış...Yazar sayısından bir hayli fazla...Bu da güzel ... 

Milliyet Blog, her sabah güneşle doğuyor...Ancak güneş battığı halde MB -pancar motorları -çalışıyor... 

Şimdi saat :23.00...Ankarada...evimin balkonunda serin havada keyifle yazıyorum... 

Ayın ışığında yazıyorum...Bu nedenle yazım hatalarım var ise, hor görmeyin garibi... 

............. 

Beğenilerek okunmak da çok duygulandırıyor beni...Usulen yazılan dört tümcelik yorumlar incitir beni...A.Balcı hariç .. 

Beş yıl önce yola çıktığım ve MB'de yazmaya başladığımda, tanıştığım dostlarımın çoğu yazmıyor artık... 

Kimi terk-i dünya...Kimi terk-i diyar...Kimi de terk-i blog eylemişler... 

Allahtan Twitter ve Face gibi köyler kuruldu da arasıra yüzyüze gelip muhabbetler eyliyoruz.Acı kahvemizi içen eski dostlara selam olsun !.. 

Onları buradan uzaklaştıran zındıklara ve kör talihe şamarım olsun :) 

Bazen gerçekten yüzyüze gelip toplanıyoruz;derin sohbetlere dalıyoruz...Fasıl dinleyip şiirler okuyoruz...şarkılar söylüyoruz... 

................. 

 

MB'de yazmaya başladığımda, çok heyecanlanmıştım...Yıllar önce, gazi dedem anlatırdı da inanmazdık !.. 

'Evlatlarım;gün geliceeeek...Bir ''Tık'' yapceeenniiiz...Yazınız ve tavsırınız karşı köy duvarına yapışeceek !..' 

Vaay rahmetlik...Ne aydın adammış...O anlatırken biz gülerdik...Dedem kalk da bu günleri göööör...Bir'' tıktan '' vaz geçtik... 

'Tık ' sesi gelmeden bir pampiş dokunmatikle karşı suyun ötesine bilem...deniz aşırı neyim melmeketlere gonuveriyook gaaarii... !.. ' Amerikanyadan, Caponyadan yazan aaakedeşleee.anında görüntü gaaarriii !.. 

(Yöresel konuşmazssam dedem anlamaz ...)Hatta, ninemin , ebemin, bibimin, emmimin tavsırlarını bilem bizim bütün köy seyrediyoor Twittırda...90 lık anama bile Facede sayfa açtım...Habire aaakedeeş ekleeyyooo !..Tüm akrabalarla sohbetterde... 

Senin imamlık yaptığın caminin avlısında, internet cafe var şimdi ...Hatta imam efendinin namazda öten tilifonu bilem görüntülü !..İmamın her iki avradı da facebookta videolar neyim paylaşıyoor...ne göözeeel !!..dediğini duyar gibiyim... 

............. 

Evet...dostlar...Nasıl geçti habersiz...o güzelim yıllar...bazen gözyaşı oldu...bazen bir şarkı... 

Şimdi uzaklardasın gönül hicranla doldu...Hiç ayrılamam derken...kavışmak hayaal olduuu... 

Ben seni unutmak için sevmedim; yorum yazmadığında ayrılık varmış bilmedim... 

.............. 

Eski bir Roma mezar taşında:''Si me diligis letteras ad me !..'' yazıyormuş...Yani.beni seviyorsan bana yazı-yorum gönder !..'' 

demek anlamında...Yorumsuz kalan yazar, atı elinden alınan savaşçı gibidir...Ne demek istediğim anlaşılmıştır !.. 

 

............... 

Bu şarkı bitmez...Biz yazmaya devam edeceğiz bu gidişle...Sonuna dek...MB Kervansarayına konup göçenlere selam olsun... 

 

 

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Daha " Nice 5 yıllar " dileklerimle, Saygılarımla.

Ergun Oskay 
 02.08.2011 23:59
Cevap :
Ergun Bey,teşekkürler...Başarılı ve sağlıklı yarınlara hep beraber kanat açalım...Sevgiler...selamlar...  03.08.2011 16:16
 

Yazınız, yorumunuz, tık'ınız bol ve daim olsun diyerek iyi niyetimi göstermek istiyorum. Kızar da bi şey söylersiniz gerçekleşir, merçekleşir, neme lazım :))) İstifa olayı kulağıma küpe oldu vallahi :)) Sevgi ve saygılarımla efendim.

Nilgün Akad 
 01.08.2011 22:58
Cevap :
Nilgün Hanım Merhaba...Sizinle beş yıldır burada göz nuru arkadaşıyız...Acı-tatlı günlerimiz oldu...Beraber yürüdük MB yollarında...Mutlaka görüş ayrılıklarımız olacaktır..Ancak,biz birbirimizi biliriz...Severiz...sayarız...Bir musibet,bin nasihatten evladIR...istifa yorumu ŞOK'unu ben de halâ üzerimden atamadım:)) mucizelerin oluşumu,kişi olarak bizlerin elinde değil...:))Ama yine de dikkat etmekte fayda var...Benim de kendimde,engelleyemediğim bazı sır güçlerin olduğuna inanıyorum ...Çünkü bu dördüncü vak 'a...:)))ilerde bir araya gelirsek özel anlatırım ...Teşekkürler...saygılarımla:))))  01.08.2011 23:55
 

Ele aldığınız konularda insanın içini karatmıyorsunuz en azından, başarılarınızın sırrı bu meziyetinizle ilgili olsa gerek.. Daha nice paylaşımlarda karşılaşmak dileğiyle, kaleminiz daim olsun.. Saygılar selamlar..

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 29.07.2011 22:01
Cevap :
Arif Bey kardeşim,maksat muhabbet olsun...Yürekler dostlukla dolsun...Olursa arkadaşlık olsun...Yalan dünyada kalp kırmak neyime...MB çok açık bir demokrasi platformu...Her sese ,her keseye,her bölgeye;her yüreğe seslenecek megafonlar var burada...Desteğin için teşekkür eder,Ege'nin İncisi şirin Çeşme'den selam ve sevgilerimle...  30.07.2011 18:20
 

5480 yorumu boşuna almamısssın abicim yemin ediyorum blog katagorisinde okuduğum ve keyif eldığım nadir yazılardan birisi. Süpersin yemin ediyorum. Ayrıca yorum konusunda aynı görüşleri paylaşıyoruz. Tebrikler başarılarının devamını diliyorum.

Mehmet Emin ÖZTÜRK 
 29.07.2011 18:06
Cevap :
Emin Bey Kardeşim,bu devirde yorum almak çok zorlaştı artık...Eskisi gibi değil...Bizim gençliğimizde,arkadaşlara telefon edip yorum isterdik :)) Onlar da hiç kırmaz;karşılık beklemeden sepet sepet...koli koli ''Yorum '' gönderirlerdii...Şimdiler de ''Sev beni..seveyim seni ''felsefesi egemen...Oku beni...yorumla beni...yorumlayayım seni...yani :)) Yorum atmadığın zaman yüzüne bakmazlar ...hah hah haa...:)) Bu güne de şükür...Allah yorumsuz bırakacağına parasız bıraksın daha iyi...İzmir'den selam ve sevgilerimle...Teşekkürler...  30.07.2011 18:25
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1597
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster