Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Al bu da benden olsun

Al bu da benden olsun
 

Alıntı.


Umut olsa her yanın, aşkta harman talansa
Dilin salaş tek düze, gönle eza salansa
Bir batıp bir görünen, güncelere dalansa
 
Artık geriye bakmam, sığınmadığım solsun
Seni tarihe gömdüm, al bu da benden olsun
 
Ne bir ses ne bir haber; kalem sıkboğaz eder
İçim nefret bürümüş, olsamda senden heder
Salkım saçak cümleler, ak kâğıt keyfe keder
 
Artık geriye bakmam, sığınmadığım solsun
Seni tarihe gömdüm, al bu da benden olsun
 
Tiz seslerde aradım, mızrapsız keman telim
Lügatta Uzlaşmak yok; sana ulaşmaz elim
Kıblemi şaşırt tında, kurumaz akan selim
 
Artık geriye bakmam, sığınmadığım solsun
Seni tarihe gömdüm, al bu da benden olsun
 
Destanın kor ateşmiş, ben yoruldum yazmaktan
Derdest ettiğin kalpte, bıkmadım mı azmaktan 
Bağrımda telaşım var, her gün mezar kazmaktan
 
Artık geriye bakmam, sığınmadığım solsun
Seni tarihe gömdüm, al bu da benden olsun
 
Azrail canım bekler bir nefeslik bu candan
Gözümde kaldın deme, küstüğümsün her andan
Dönmene ramak kalsa, vurgunu yedin yandan
 
Artık geriye bakmam, sığınmadığım solsun
Seni tarihe gömdüm, al bu da benden olsun
 
                                                   Gülsen Tunçkal
 
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/686872/al-buda-benden-olsun.html
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..