Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '17

 
Kategori
TV Programları
 

Anchormanlar da Bizi mi İzliyor?

Anchormanlar da Bizi mi İzliyor?
 

Ben bu blog yazma işini sevdim.

Galiba okunuyoruz… Ve galiba ara ara yazılarımızdan yararlanılıyor… Hem de önemli kişilerce…

Kaynak gösterilmediği için kanıtlayamıyorum da, içimde öyle bir his de oluyor. “Yazılarımdan aşırmalar oluyor mu” diye vehimlerim var. Yani galiba biraz kendi kendime gelin güvey olmuş olabiliyorum. Olsun, yine de hoşuma gidiyor.

Bakın, anlatıvereyim.

Milliyet Blog sayfamda 9 Aralık 2017 tarihinde “Kudüs’ü Bırakın da İkinci İsrail’in Başkenti Neresi Olur” başlıklı blogum yayınlandı[1].

An itibariyle 1812 kez görüntülenmiş.

Yazımda demiştim ki;

“ABD emperyalizmine ve siyonizme karşı mücadele azimleri Türk devrimcilerinin en büyük gururlarındandır. Kudüs’e öfke cuması göstericileri için de durum aynı mı?... Türk devrimcileri… en başından itibaren Filistin halkının yanındaydılar… Kudüs için gösteri yapanlar… Deniz’lerin… o cephede Filistin’li devrimcilerle omuz omuza savaşmak için oralarda kavga verdiklerini anımsarlar mı acaba?... bu uğurda şehit olan Mustafa Çelik’leri, 8 arkadaşıyla ölen Bora Gözen’leri bilirler mi?... Kudüs gösterileri öncesinde kıldıkları Cuma namazlarında bu kişilerin ruhlarına birer Fatiha okudular mı acaba…”

Tam bir hafta sonra, bugün, Kanal D haber Anchormanı ve aynı zamanda Hürriyet Gazetesi köşe yazarı Ahmet Hakan köşesinden aynen şunları yazdı[2].

“EY sağcı muhafazakâr kesim!
Size sesleniyorum:
1970’lerin başında...
Sizin Kudüs’ten falan pek haberiniz yokken...
- Filistin’e giden...
- Filistin kamplarında eğitim gören...
- Filistin Kurtuluş Örgütü’nün militanlarıyla omuz omuza İsrail’e karşı savaşan...
Türkiye’nin yüz akı solcularının anıları önünde...
Lütfen hemen saygı duruşuna geçiniz.
Ve onlara... “Anarşist, maceraperest” falan dediğiniz için de...
Özür dileyiniz.”

Her iki yazıyı birlikte okuduğumda ve benim yazımın sn. Ahmet Hakan’ınkinden bir hafta önce yayınlandığı dikkate alındığında, “kaynak gösterilmem gerekirdi” duygusuna kapılıyorum da, eşimin;   “aynı şeyi bir başkası da düşünmüş olamaz mı, canım…” sorusu karşısında elim kolum bağlanıyor, konuyu siz değerli okurlarımın takdirlerine sunuyorum…

Bu arada belirteyim, benim bu neviden çok blogum var… Göz atıverin isterseniz:))

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..