Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakan tam da düşündüklerimi söylemiş!

Başbakan tam da düşündüklerimi söylemiş!
 

Kaynak:İnternet


Gün boyu haberleri pek okuyamamıştım, gecenin şu saatine kaldı günlük haberleri okumak, başbakanın bir söylevini okudum ki, hah işte tam da bunu demek istiyordum nidaları arasında neredeyse sandalyemden düşüyordum! Anlayın yani durumumu!...

Yorgun gözlerim yanlış mı okuyor diye bir daha okudum, yok, aynen sıkça dediğim, yazdığım gibi…

Şöyle demiş başbakan:

"Açık söylüyorum. Siyaset, ülkemizde bu kadar ucuzlatılmamış, Türkiye’de siyasetin üslubu hiç bu kadar aşağılara çekilmemişti.

TBMM kürsüsünü, işgal edecek kadar, işgalcilerin oluştuğu bir meclis olmamıştı. Ama şimdi bu da var. Çünkü, düşüncelerinin, dillerinin yetmediği yerde, fikir dünyalarının yetmediği yerde, Meclis’in kürsüsü işgal etmeye yönelecek kadar bunlar kavgacı ruha, işgalci ruha sahipler.
Yapacağınız bir şey varsa, zaten bütün muhalefet partileri olarak, sadece muhalefet yapıyorsunuz, iktidardan daha fazla konuşuyorsunuz. Kürsüye gelirsin konuşursun, gidip de kürsüyü niye işgal ediyorsun. Bunu demokraside yeri var mı? Ha var... Geri kalmış ülkelerde tepetaklak masaların üzerinde birbiriyle vuruşanlar var ama biz bunları görmek istemiyoruz, bunları yaşamak istemiyoruz.
Dedim ya bunların zihinleri mayınlı, zihinleri... Mesele burada. Çözüme yönelik bir tek cümleleri yok. Sadece ve sadece paranoyalarını dile getiriyorlar." (Kaynak:Milliyet.com.tr)

Hoş, aramızda bir fark var elbette, aynı düşünceleri ben kendileri için düşünüp durmaktayım, kendisi muhalefet partileri için!

……

Aynı haberde bir de trajikomik bir mesele var, AK Parti diyenler edepli, AKP diyenler edepsizmiş! Siyaseti kim ucuzlatıyor, üslubu kim bozuyor bir bakar mısınız lütfen!...

Ve ülkenin bunca sıkıntısı varken başbakanın kaygısı isim kısaltması, hani kırk kere söylersen olur derler ya, ondan mı üsteliyor dersiniz, AKP aklanır sanılıyor belki!

……

Ve de demokrasimizin geldiği noktaya bakalım isterseniz bir de: Bir başbakan ülke vatandaşlarını ikiye bölüyor, hem de edeplilik ve edepsizlikle, üstelik hepi topu bir partinin kısaltımı konusunda, gerçi belediye seçimlerinde de başbakanlığından yararlanarak parti genel başkanı olarak çalışmış, o zaman da bazı kişileri AKP konusunda olumsuz düşündüklerinden dolayı gözaltına aldırmıştı! Unutamadım, on dört, on beş yaşlarında gençler vardı aralarında!...

……

Sıra dersimizi çalışmaya geldi, neymiş efendim, tekrarlıyoruz: AK PARTİ! Repeat after me!

Aferin Zahid, otur yerine, on! Sarı türbanlı Ayşe, hadi şimdi de sen söyle, evet, sana da yıldızlısından on!

Gülgün? AKP! Seni edepsiz seni, yıkıl karşımdan, tek ayak üzerinde bekle tahtanın önünde!

Edep dersinden kalanlar teneffüse çıkmayacaklar, kumanya almayacak, diğer derslerinden de başarısız sayılacaklardır, bu da böyle biline!

……

Gülgün Karaoğlu
Haziran,04/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..