Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '14

 
Kategori
Blog
 

Ben olmam gereken yerdeyim

Ben olmam gereken yerdeyim
 

Siz de onlardan biri misiniz?


Yazıp çizdiklerimin, düşünüp ifade ettiklerimin kimilerini rahatsız ettiğinin, kimilerinin hoşuna gitmediğinin farkındayım.

Ama ne yapayım. Kahretsin ki olmam gereken yerdeyim.

Aslında herkes tam da olması gerektiği yerde değil.

Kimileri çekilip uzatılmış, yerinden uzaklaştırılmış ve koparılmış.

Bazen ikna ile, bazen zor ile, bazen sağlanan çıkarlar ya da doğru yanlış vaatler ile insanlar bir yerlere getirilmiş.

Çekilebilenler olmuş, çekilemeyenler olmuş.

Doğru yerinde ısrarla duranlar, taviz vermeyenler olmuş, yanlış yerini bir türlü terk etmeye yanaşmayanlar olmuş.

Ben şükür ki bugünkü aklımla, duygularımla kendi belirlediğim yerdeyim. Birilerinin hoşuna gitmek için bir şeyler söylemiyorum, yazmıyorum.

Kimi çıkarlar için, kimileri tarafından aldatıldığım için, doğru yanlış vaatlerden etkilenerek bulunduğum yeri terk etmiş değilim.

Neysem oyum.

Şu tarafta duranlardan da beni eleştirenler, bana dudak bükenler var, bu tarafta duranlardan da.

Onlar benim kendilerinden yana gitmemi, yer değiştirmemi arzuluyorlar. Ya da öyle olmadığım için benden uzak durmayı yeğliyorlar.

Ya da “bırak yahu, ondan bir şey olmaz” deyip geçiyorlar.

Şu an için yapabileceğim hiçbir şey yok.

Birileri istiyor, arzuluyor diye onlara yakın gitmeyi anlamsız buluyorum.

Ben de onlar gibi kendi içimde bir bütünlüğe sahibim ve benim bütünlüğüm burada olmam gerektiğini fısıldıyor kulağıma.

Hani siyasetçilerin seçim dönemlerinde yanlarına çekmeye çalıştıkları kitleler vardır bilirsiniz.

Hani o kitlelerin içinde okumuş, okumamış; genç, yaşlı çok sayıda insan vardır.

Hani o insanlar kıyamet kopsa bildiklerinden şaşmazlar, oyuna gelmezler sahte parıltıların ardına düşmezler.

Oylarını inanmadıkları adaylara, partilere vermezler.

Belki tam inandıkları da yoktur, kendilerince kötünün iyisini seçerler.

Ben de onlardan biriyim.

Onların çok olduklarını, kalabalık olduklarını biliyorum.

Onlar sağda, solda, ortada her yerdeler.

Taviz vermezler, kolay kolay oyuna gelmezler.

Onlar ağlıyorlarsa dalavere şaklabanlıklarla gülmezler. Gülüyorlarsa kaş çatmalarla, dalavere eylemlerle, taşlamalarla ağlamazlar.

Ben böyle iyiyim.

Biz böyle iyiyiz.

*

Peki ya siz?

Siz de onlardan biri misiniz?

 

01.10.2014 10:53  

 
Toplam blog
: 284
: 245
Kayıt tarihi
: 21.06.14
 
 

Yaşadığımız evrenin oldukça zengin bir yer olduğunun farkındayım.  Bu zenginliğin çok az bir kısm..