Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
4066
 

Geyşa (1)

Geyşa (1)
 

O (1) Geyşa

Ülkemizde son yıllarda yaşanan boşanma olaylarını düşünüp, kendimce araştırırken dünyadaki bir kadın gözüyle bakmaya başladım olaya.. Araştırmalarım beni ta Japonya'ya geyşalara ve geyşanın doğduğu ülkeye sürükledi.. Bu yüzden peşin hükümlü olmamak adına konuya açıklık getirmesi için önce ''geyşa'' nedir? Onu öğrenmem gerekiyordu.!

Değerli bilgilerinize!!!

Erkeği eve geldiğinde daha kapıdayken "yatmak mı istersin, yemek mi istersin, banyo yapmak mi istersin" diye karşılayan bir kadını hangi erkek isteyip hayal etmez.?

Japon erkekleri kadından yana çok şanslı. Bütün hayatını erkeğini mutlu etmek için adamış Japon geleneğinde kadın... ( Bizde ki gibi!)

Bir Türk kadını olarak bir Japon kadınını hem de bir Geyşayı nasıl en iyi şekilde anlatabilirim sizlere bende bilemiyorum... ( Artık şansınıza diyelim...)

Ben şu andan itibaren geyşayı yazarak anlatacağım harfleri başladım bile gıdıklamaya...

Geyşa dünyasına Japonca da "karyukai" yani zevk dünyası deniyormuş...

Erkeklerin ten zevkini doyuran bu kadınların mesleğine verilen isim ''Geyşa.''

Günümüzden 100 yıl evvel 80.000 bin olan geyşaların sayıları bugün 1000'den azmış..

Bu konuyu araştırırken çok önemli bir şey daha öğrendim... Meğer erkeklerde geyşa olabiliyormuş... ( Sevindik mi hanımlar? ) Geyşa olan erkeklere ''Otoko geisha'' deniyormuş...

Hadi ben şimdi geyşa olmak istiyorum beni geyşa yap sa na, ya da gel ben seni geyşa yapıyım... Bu iş öyle olayımla yapayımla olan bir şey değilmiş bunu anladık değil mi?

Geyşa olurda püf noktasız olur mu diyeceksiniz demeyiniz çünkü püf noktalı...

Olmaz elbette bunun da bir okulu bir yurdu bir dersi bir disiplini varmış kardeşim...

Öyle bir günde şap diye geyşa olunduğu hangi Japonya'da görülmüş?

Büyük özveri ve yıllar gerektiriyormuş bu geyşalık işi. Anlayacağınız bayanlar baylar, domates değil, geyşa yetiştiriyormuş bu okullar...

Aslında bu okul dediğimiz mekanlara geyşa evleri deniyormuş geyşa evinin sahibesine de ''Okamisan'' denirmiş...

Eğitimde ilerleyen kızlara ''Maiko'' en yeni öğrenciye de '' Tamago'' adını vermişler.

Geyşa dedikse öyle rast gele sokak kızı vs. o... falan filan sanmadınız inşallah..

Geyşa olmanın en önemli özelliği de onun daha geyşalık işine başlamadan bakire olmasıymış...

Tamagoların başlama yaşı 12 ymiş maiko lar özellikle bakire olmak zorundaymışlar. Duydunuz değil mi? Az daha kulaklarınızı açınız!

Ancak "Mizu age'' adı verilen çok özel bir hafta yani 7.gün süren bir törenle bekaretlerini hediye ederlermiş bizim maikolar...

Durun daha bitmedi... Geyşa'lar bekaretlerini öyle rast gele hediye etmezlermiş öyle her önüne gelene... Bunu aklınızdan çıkarmayın bu böyle biline..

Bir maikoyla ilk kez beraber olacak kişi, seçilmiş, saygın, terbiye sahibi, yol yordam bilen ve çok zengin beyefendilerden seçilirmiş...

Billahi de tallahi de ben uydurmuyorum... Büyük Japonya seyahatimde aktarıldı bana bu bilgiler, bende sizlere iyilik olsun diye, kültür dağarcığınıza katkısı olması adına yazmaya çalışıyorum buralarda kötü fena mı oldu?

Bir geyşa adım, adım saatler günler izlenerek genç kızlıktan kadınlığa 1 hafta'da geçermiş...

İlk günlerde sadece yumurta akıyla başlayan masajlar vs. devam eden günlerde aynının tekrarı masajlar vs. bayan geyşamız her türlü rahatlattırılarak 6.ve 7. günde kadınlığa adımını atarmış...

Öyle kaba saba maço kıro tipli erkeklerle ilk kez beraber olmasına da asla ve asla müsaade etmezlermiş Japonya da... Ben anlamam Japonlar öyle diyooo..

Haydar Dümen hocayı da solladım bu arada farkındasınız hakkımı yemeyin küslük ederim...

Size geyşayı tüm gerçeğiyle anlatacağım diye harfleri kelimeleri cımbızla seçmeye gayret edeyim derken bende yaşayan ceset oldum burada iyi ki sizler görmüyorsunuz...

Hani geyşalar tin tin yürürler ya meğer erkeklerini memnun edebilmek için öyle yürürlermiş bu arada bunu da öğrendim...
Meğer küçük adımları ( Hanımlar huu bunları not düşün hep hatırlayın ) kalça, kasık ve baldır kaslarını sıkı tuttuğu için; Şu Adem babamızla Havva anamızdan kalma, kadınla erkeğin yaşadığı özel anlar var ya, işte o anlar daha zevkli yaşanıyormuş onun için...

(Ohh beee bunu da anlatabildim...)

İçlerinizden şimdi tühh beee neden anamız bizi Japonya'da doğurmadı ki diyonuz değil mi bayanlar baylar?

İnşallah tekrar Japonya’ya seyahat edebileyim de bende öğrendiklerimi size aktara bileyim.

Bitmedi ki Geyşa (2) Yolda - Çatlayın : )

MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN

Sabiha Rana

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hapi yuttun takip edecegim bu iy bildigim konulardan bitidir.. Geysa banu...

banu chouard 
 01.07.2010 1:08
Cevap :
Sevgili Banu'cuğum, Nasıl görmemişim ben bu yorumunuzu anlamış değilim. İnanır mısınız yorumunuz yeni düştü sayfama. Elimde olmayan bu gecikmeden dolayı çok özür dilerim. Değer katan yorumunuz için geçte olsa teşekkür ederim.. Sonsuz sevgi ve saygılarımla.. ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''  25.11.2010 23:14
 

Burada da bir merhaba diyeyim dedim. Güzelliklerinin devam etmesi dileğimdir. Işık ve sevgiden selam var sana :)

Semra Kilinç 
 23.04.2007 12:46
 

ŞU 2 VE ÜÇÜ BİR AN ÖNCE YAZIN NOLURR

HAYAL ARSLAN 
 13.02.2007 18:16
Cevap :
Sevgili Hayal, Azcık daha hayel eyle :) Sevgimle. sabiş  13.02.2007 23:30
 

yazılarınızı dikkatle takip ediyorum...bende acizane yazıyorum ..sizinle tanışmak isterdim..saygılarımla..özlem

kont 
 08.02.2007 23:45
Cevap :
Sevgili özlem, İnşallah. Melekler yüreğinizden öpsün.. Sevgi dualarımla. sabiş  09.02.2007 0:20
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 2055
Toplam yorum
: 5304
Toplam mesaj
: 713
Ort. okunma sayısı
: 3656
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci Yazar, NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster