Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

09 Temmuz '07

 
Kategori
Haber
 

Bu fotograf herseyi anlatmiyor...

Bu fotograf herseyi anlatmiyor...
 

Fotografin uzerine de yazmislar: Bu fotograf herseyi anlatiyor... Eski Deniz Kuvvetleri Komutani'nin esini askeri birlik torenle karsiliyor... Vallahi ben bunu anladim. Haberde verilmek istenen mesaj: "Karisinini bile askeri askeri torenle karsilamislar!..."

Fotografa soyle bir baktim. Belli ki askeri toren birligi yuksek rutbeli birini karsilamak icin bekliyor. Belki de Deniz Kuvvetleri Komutanini karsilayacaklar. Hanimefendi kocasindan ayrilip, toreni tiribunden izlemek icin yerini aliyor...

Yirmi kusur yil askerlik yaptim. Toren birliklerine komutanlik ettim. Cok insan karsiladim. Hicbir zaman; Cumhurbaskani, basbakan, genelkurmay baskani, kuvvet komutanlarinin "hanimlari" ni selamlamadik.

Hanimefendiler; toren oncesi, bu fotograftaki gibi, yerlerine gecip, yapilacak toreni herkesle birlikte izlediler...

Bu fotograf hicbirsey anlatmiyor!...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..