Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Çarıklı derviş gönlümü ve kalemimi alır da giderim

Çarıklı derviş gönlümü ve kalemimi alır da giderim
 

Ah sevgilim vefasızlık kokan evinizin önünde yine geçtim, vefasızlık tek sizin bu evinizin önünde kokuyordu tıpkı vefasız anlamsız bakan gözlerin sözlerin gibi. Sanki sen zincirlerle vefasızlık denilen o kokuşmuş anlamsız bakan  hissizliğin çukurun içinde,  bağlı kalmış bir haldeydin.
 
Sana gönül kapılarımızı açalım sevgi ve aşka dedim birlikte cenneti yaşayalım dedim, inat ettin yada beni anlamadın gönül kapını suratıma kapattın. Sen kapat be güzelim beklemesini de bilirim çekip gitmesini de. Çarıklı derviş gönlümü ve kalemimi alırda giderim ahirete yürür gibi, arkama bakmadan giderim ben, pişman olan sen olursun ben değil inan bana.
 
Eşkiya gibi parlayan gözlerinin ışığı bir anda söner, karanlıklarda kalırsın benim gibi seveni de bir daha zor bulursun. Ben dümensiz rotası belli olmayan aşkın gemisine binerek gidiyorum, ister gel ister gelme karar senin sevgili.
 
Mehmet Aluç
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..