Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Damsız girilmez, Welcome to Turkey

Damsız girilmez, Welcome to Turkey
 

Damsız Girilmez , Welcome to Turkey


This is Spartaaaaaaaaa......

Türkiye ye hoş geldin dünya vatantaşı... Welcome to Turkey... Sene 2020...

Canım memleketimi özlemişim.

Bir heves ile yaklaşıyorum pasaport kontrol memuruna...

-Merhaba...

-Merhaba da...

Görevli şüpheci gözler ile süzüyor beni...

-Memleketi özlemişim

- Tamam, özledin de...

Acaba, evrak falan mı eksik diye düşünüyorum...

-Yani?

- Teknik takibe takılmışsın arkadaş...

-Ne takibi?

-Geliyorsun yanlız , gidiyorsun yanlız... Ne iş ?

-Memleketime turla mı gelmem lazım ?

- Sana turla gel diyen yok ama en azından tak koluna getir...

Durum, daha da ilginç bir hal alıyor.

- Ne alaka, ne takayım koluma?

- Kız laaa kız.... Hala anlamadın konuyu... Yeni yasadan haberin yok herhalde... Çantanı omzuna at, sallaya sallaya gel.... Yok yaaa... Nerde bu saltanat, bizim suçumuz ne ?  O devir bitti arkadaş. Yabancı mı bulacaksın yoksa yerli mi bizi ilgilendirmez. DAMSIZ GİRİLMEZ...

-Haydaaa... Onca yol geldik , ne saçma sapan iş bu...

-Zorluk çıkarma arkadaşım, kural kuraldır. 

- Eeee o zaman nasıl yapacaz ?  Anam babam ve yedi sülalem içerde... Bakıp , çıkamaz mıyım?

-Bir yolu var... Saç sakalın birbirine karışmış ama efendi adama benziyorsun. Yardımcı olmaya çalışırız. Tahsil var mı?

- Var..  İki üniversite

-Yabancı dil?

- Türkçe hariç , Çin'ce dahil toplam 4 dil...

- Aferim aferim, güzel ...

-İş güç?

-İthalat ihracat şirketim var, yurtdışında...

-Patronsun yani...

- Evet. Ehh işte..

- Afferim lan, Mütevazi ve çok  karakterli olarak not ediyorum seni... Sadece küçük bir dip not , saç sakal kesilecek... Söz ver abine bakayım...

- Memur abi, söz vereyim de, ben hala anlamadım neden bu kadar uzuyor mevzu?

-Anlarsın , anlarsın... Elimizde annan , baban onaylı evrak var. Seni TGBK 'ya alacaz.

-Oda ne?

- Tanışma , Görüşme , Buluşma ve Kaynaşma odası...

(2014 ü sonra yazacağım...)

WELCOME TO TURKEY... 2020

Zihni Fakir

 
Toplam blog
: 46
: 555
Kayıt tarihi
: 24.06.10
 
 

1981  doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi sosyoloji bölümü mezunuyum. Şuan özel bir kurumda danı..