Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '14

 
Kategori
Sinema
 

Deliha'yı sevdim

Deliha'yı sevdim
 

Filmin Afişi


Deliha yı merak ettim. Gittim izledim. Gubse Özay'ı şimdiye kadar yaptığı işlerde hep başarılı bulurdum.

Büyük bir atak yaptı. Her şeyden önce genç yaşta senaryoyu yazdı. Geçti oynadı. Deliha'nın bu tarafı en önemli yanı.

Yapım belli bir kaliteyi yakalamış, abartılı kelimeler kullanamam ama içimden geçen şöyle bir çağrışım oldu.

Sanki Kemal Sunal'ın bayan modeli geliyor.
Gubse Özay, kendine güveni yüksek, samimi, sanatına güvenen güçlü bir sanatçı. Haksız da değil. Yenilikçi yaklaşımı da ayrıca takdire değer.
Kendi doğal yapısı ile aynı Kemal Sunal'da olduğu gibi hissediliyor.

Sinema salonu kahkahlarla çınlamadı ama gülümseme film boyunca izleyicinin yüzünden eksik olmadı.
Gubse Özay için üstün yetenekli deyimini kullanmak hiç abartı olmaz. Daha kuvvetli senaryolar ile rahatça bu tiplemenin serisi gelebilir. Zevkle seyredilir. Her seferinde daha fazla sevilecektir. Gubse Özay'a helal olsun.
Artık yeni komedyenler değişik yüzler çıkmalıydı çıktı.
Çünkü öncekiler sıkmıştı! 
 

 
Toplam blog
: 89
: 985
Kayıt tarihi
: 09.07.10
 
 

Marmara Üniversitesinde  İşletme okudu. İstanbul Üniversitesinde yüksek lisans yaptı.  Dış Ticare..