Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '14

 
Kategori
Okullar
 

Güllük Ortaokulu başarıdan başarıya koşuyor

Güllük Ortaokulu başarıdan başarıya koşuyor
 

İzmir Sergisi sonrası, Ankara Final Sergisi öncesi, projeleriyle ödül alan öğrenciler, danışman öğretmenleri ve okul müdürü, İlçe Milli Eğitim Müdürü'yle birlikte Milas Kaymakamı'nı ziyaret ettiler.


Türkiye'de geleceğin bilim insanlarını yetiştirmeyi amaçlayan “Bu Benim Eserim Proje Çalışması” İzmir Bölge sergisi sonrasında, 10 Nisan’da düzenlenen ödül töreninde Milas Güllük Ortaokulu “Akgünlük İle Küfsüz ve Sıcak” adlı projesiyle, Ankara Final Sergisine gitmeye hak kazandı.

Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından TÜBİTAK işbirliğiyle yürütülmekte olan “İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması (Bu Benim Eserim) İzmir Bölge sergisine, Muğla'dan katılan 12 proje arasında Milas'ı 2 projeyle Güllük Ortaokulu'nun temsil edeceğini daha önceki haberimizde duyurmuştuk. Türkiye genelinde 6.,7.,8'inci sınıf öğrencilerinin katıldığı proje çalışmasında ilk yüze giren projenin tanıtıldığı İzmir sergisine katılan, Fen Bilgisi Öğretmeni Sevinç Gül'ün danışmanlığında Beyza Batman, Eylül Keleş adlı öğrencilerin geliştirdiği "Akgünlük ile Küfsüz ve Sıcak" projesi, Ankara'daki final sergisinde de Muğla'yı temsil edecek. Yöredeki günlük ağacından yapılan ve küflenmeyi önleyen boyayla ilgili proje, çevreye, doğaya duyarlılığıyla dikkati çekiyor.

Kaymakam başarı diledi


Bu yıl 9’uncusu düzenlenen “Bu Benim Eserim İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması”nda, “Akgünlük İle Küfsüz ve Sıcak” adlı projeyle Ankara Final Sergisine gitmeye hak kazanan proje danışmanı Fen Bilgisi Öğretmeni Sevinç Gül, öğrenciler Beyza Batman ve Eylül Keleş, Güllük Ortaokulu Müdürü Süleyman Yatakçı, Müdür Yardımcısı Asuman Çiçek ile birlikte geçtiğimiz hafta Milas Kaymakamı Fuat Gürel'i ziyaret ettiler. İlçe Milli Eğitim Müdürü Arslan Ersoy'un da bulunduğu kabulde, proje ve bundan sonraki adımlar hakkında bilgi alan Kaymakam Gürel, öğrencileri ve öğretmenlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Milas Güllük Ortaokulu'ndan geleceğin bilim insanları Eylül Keleş ve Beyza Batman ile danışman öğretmenleri Sevinç Gül bu kez hem Milas'ı hem de Muğla'yı, 6-7 Mayıs 2014'te Ankara’da gerçekleşecek final yarışması ve sergisinde temsil edecekler. Ödül töreni 8 Mayıs'ta yapılacak.

Gülçin ERŞEN – 21 Nisan 2014 / Güllük

 
Toplam blog
: 134
: 869
Kayıt tarihi
: 06.07.11
 
 

Ankara Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu (İletişim Fakültesi) Radyo ve Televizyon Bölümü mezun..