Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '16

 
Kategori
Güncel
 

Kürt haklarını savunanlara PKK’lı denilmesi cehalet

Kürt haklarını savunanlara PKK’lı denilmesi cehalet
 

Diyarbakırlı çocuklar şehit polise ağladı...


Kürt haklarını savunmak demokrasi, PKK’yı desteklemek vatan hainliği. Öncelikle bunun altını net bir şekilde çiziyorum. Sorun, Kürt haklarını savunuyorum diyerek aslında PKK’nın desteklenmesi. İstismara açık bir konu. Kimine göre “Kürt hakları” sözü bile bizi PKK’lı yaparmış.

Valla kimse kusura bakmasın, ben özgürlük savaşçısı bir düşünce adamıyım. Haklıysam ve gerekirse herkesi karşıma alırım. Ben Türk’üm ve Türk vatanını savunuyorum. Ama bu topraklarda bazı kesimler haksızlığa uğruyorsa sessiz kalamam. Kürtmüş Türkmüş fark etmez; bu, bu ülkede yaşayan herkes için geçerli. Bu topraklarda yaşayan herkesin sorunu beni ilgilendirir.

“Şehitler ölüyor sen Kürtlerin haklarından bahsediyorsun” Bunu bana değil sorunun çözümünü Kandil cellâtlarına bırakanlara söyleyeceksin. Kan dursun Kürt’ün de Türk’ün de onuru kurtulsun.

Elbette ki Kürt hakları maskesi altında PKK’ya uşaklık edenler kesinlikle affedilemez. PKK dağdaki terörist onlar da ovadaki terörist. Fakat bu yelpazenin içine bizim gibi gerçek vatanseverlerin (Sizin vatanseverlik anlayışınıza uymayabilir, yeni nesil vatanseverler) sokulması cehaletten başka bir şey değil.

Halkları toplumları demokrasi çerçevesinde özgürleştirme çabalarımızdan vazgeçmeyeceğiz. Tek şartımız bu vatanı sevecekler. Gerisi için kimseyi zorlayamayız. Benim değerlerime saygı duyarsa ben de ona saygı duyarım. Duymazsa kusura bakmasın.

Arkadaşlar, 21. Yüzyılda bu çerçevenin dışında ülkemiz için sağlıklı bir yol görünmüyor. Kürtlerin ya da diğer kendini farklı gören etnik kökenlerin kimliğini, dilini, kültürünü vs değer verdiği tüm değerlerini kendi değerlerim kadar önemser yaşatmaya çalışırım. Bir dilimiz daha olsun, Kürtçe, ne olmuş! Ayrılmak isteyenleri kale almayın, görüyoruz Irak’ta Suriye’de ayrılmak isteyenleri. Ama siz de insanlar farklıyız diyorlarsa aynı milletmişiz gibi davranmayın. Kürt halkı diye bir halk var kardeşim.

Yanlışta ısrar bizi bitirir… Ne yapacağız ya, böyle birbirimizi yemeye devam mı edeceğiz. İnsanlar takibata uğrarım diye ya da tepkiden çekinerek söylemek istediklerini söyleyemiyorlar. Diyarbakır’ı seviyorum desen PKK’ya destek olarak anlaşılıyor. Öte yandan fırsatçı hainler de bizim dilimizi kullanarak sözde barış vs palavralarıyla aslında PKK’ya destek oluyorlar. Bu ülkenin varlığını birliğini isteyen gerçek vatanseverler zor durumdalar.

Biz yeni nesil vatanseverler bir yandan sağcı tutucu çevrelerin baskıları, öbür yandan söylemleri bizi andıran ama niyetleri belli hainlerin yarattığı algı nedeniyle bir acayip töhmet altındayız. Şunu söylemek istiyorum, her iki siyasette yanlış, doğru yerde duran biziz. Ama bunu bu konjonktürde savunabilmek kolay değil. Solcu “demokrasi” tamam, sağcı “vatan sağ olsun” o da tamam. Bize yani ülkemize bunlar yetmiyor ama. Açıyı geniş tutmak zorundayız. Ama bu da görüyorsunuz kolay değil.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..