Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '15

 
Kategori
TV Programları
 

Muhteşem Yüzyıl Kösem beni sarmadı.

Muhteşem Yüzyıl Kösem beni sarmadı.
 

  Dün gece Muhteşem Yüzyıl Kösem gecesiydi. Başlayalı bir kaç hafta olmasına rağmen dizi henüz beni pek sarmadı.Nitekim gecenin devamında dizinin bölüm finalini beklemeden televizyonu kapattım.

  Televizyonu kapattıktan sonra oturdum ve düşündüm. Neden bu kadar büyük maliyetlerle çekilmeye başlanmış ve bir çok oyuncunun rol aldığı bu dizi bir önceki Muhteşem Yüzyıl gibi ilgimi çekmemişti.

  Bir süre düşündükten sonra kendimce bazı sonuçlara vardım ve bu yazımda bunları paylaşmak istedim.

  Öncelikle Muhteşem Yüzyıl  Kanuni bir ilkti ve saraylarda geçen bu öykü bize çok gizemli ve güzel gelmişti. Bu dizi de ise  hiç yabancı olmadığımız saray , pek   ilginç gelmemişti bize. Saray, harem, entrikalar, cinayetler, taht otyunları bizim için artık pek zevkli değildi.

  Kaldı ki bir önceki dizide Kanuni rolündeki Halit Ergenç ile Sultan Ahmet rolündeki genç oyuncunun karizması tartışılamaz bile.

 Gene Hürrem rolundeki Meryem Uzerli'nin çekiciliği, güzelliği ile Kösem'in gençliğini oynayan genç kızın donukluğu mukayese bile edilemez.

 Safiye Sultan rolundeki Hülya Avşar giydiği görkemli kıyafetlere, taktığı paha biçilmez mücevherlere rağmen ben de daha önce shovlarında yarattığı etkiyi yok edemedi.

 Ben diziye pek ilgi duyamadım. Bu sabah basında okuduğum bir haber bu fikrimde yalnız olmadığımı anlamama sebep oldu.Haberde Muhteşem Yüzyıl Kösem dizisinin beklenen reytingi yakalayamadığı yazıyordu. 

 Umarım ilerleyen bölümlerde reytingi artırırlar ve bu büyük maliyetli  dizi hüsrana uğramaz. 

 Ben gene de bir şeyin ilkinin yarattığı ilgiyi sonrakilerin yaratamadığı düşüncesindeyim.

 Sanırım perşembe gecelerini başka bir dizi ile değerlendireceğiz sonraki haftalarda. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..