Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Raporlama Süreçleri

Raporlama Süreçleri
 

salih arıkan


Arkadaşlar. Erişilebilirlik konusunda Merkezi ve Yerel Yönetim Özel Sektör tümünün karnesi zayıf. Benim Siyasi görüşümü ve geldiğim geleneği bilirsiniz.

Aile Bakanlığına İzmir’de Akülü Sandalyeyle girebiliyor musunuz? Birçok Sosyal Yardımlaşma Vakfına ve Merkezi İdareye girebiliyor musunuz? Engelli ve Bakım Paraları birçok arkadaşımızın kesiliyor. Kendilerine sadece sözlü bildirim yapılıyor niye yazılı olsa itiraz edilecek maksat vatandaşa eziyet.Yerel Yönetimler. Hele İzmir'de doğru dürüst engellilerle ilgili faaliyeti yok.Kaldırımlar berbat ve işgal altında Özel Sektöründe çoğunun engelli gibi derdi yok.Valiye kaldırım işgallerini soruyoruz.Kırk tane Dernek birden geliyor iş yapamıyoruz diye iyide biz Kırk engelli Derneği birleşerek biz yollarda yürüyemiyoruz diyor muyuz? Evet, Ak Parti engellilerle ilgili birçok yenilik yaptı. Ama ben o haklardan faydalanabilmem için yolda yürüyebilmem gerekir.Ama mümkün mü değil. Polis Zabıtaya atıyor Zabıta Polise İzmir sahipsiz ne Merkezi Yönetim nede Yerel Yönetim İzmir'e sahip çıkmıyor. Bu manzara İzmir’e yakışmıyor. Otobüsler ayrı sorun aktarma rezalet. Otobüslerde nereye geleceğimizi belirtir sesli uyarı sistemi yok. Raylı sistem çok yoğun. İşe gidip gelirken insanlar balık istifi İzmir'e yakışıyor mu ben İzmirliyim hiç kimsenin yanlışını savunmam. Kimsede kimsenin yanlışını savunmasın.

Ben ısrarla ihlalleri fotoğraflayın diyorum herkes korkudan hiç bir şey yapamıyor. Ne cezalar caydırıcı nede ceza kesen var. İzmir Büyük bir köy oldu. Bizim lafa değil icraata ihtiyacımız var. Kılıçdaroğlu ne demişti bana Türkiye'yi verin İzmir gibi Yöneteceğim. İzmir'deki Ak Partideki Yönetici arkadaşlar lütfen İzmir'e sahip çıkın diğer Partilerdekilerde İzmir’e sahip çıksın Türkiye'nin 3.Büyük Şehrine bu manzara yakışmıyor.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..