Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Seni anlatmak isteseydim eğer

Seni anlatmak isteseydim eğer
 

Nerede olursan ol hep benim ol!!!


Sen,

dinlediğim tüm şarkılardan,

okuduğum tüm kitaplardan,

ve tanıdığım tüm kadınlardan

daha anlamlısın…

 

Nasıl anlatayım bilmiyorum!

 

Sen,

gözlerimi  açtığımda aradığımsın,

hem aklımdasın hem yanımda,

yaşadığım tüm aşklardan

daha anlamlısın…

 

Tarif etmek isterdim, ama beceremiyorum!

 

Sen,

bazen tüm ruhu kokuşmuş olumsuz insanlara inat neşeli küçük bir çocuk,

bazen kendine tanrının gözleriyle bakmayı başarmış olgun bir kadın,

bazen rıhtımdaki akşam güneşi,

çoğu zaman da kalbimdeki aşk ateşi…

 

Seni anlatmak isterdim, ama acizim!

sonsuz ve hürce seni sevmek isterdim.

 

30 Temmuz 2014, Lucca

 
Toplam blog
: 10
: 365
Kayıt tarihi
: 20.02.13
 
 

Acı çekmeyen acı çektirir... ..