Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Taciz tecavüz yargısız infaza dönüştü, mağdur olmayan mağdurlar suçlu olmayan suçlular yaratılacak

Taciz tecavüz yargısız infaza dönüştü, mağdur olmayan mağdurlar suçlu olmayan suçlular yaratılacak
 

ŞİMDİ BU NEDİR? BİR PADİŞAH KÜÇÜK KIZ ÇOCUĞUNA TECAVÜZ EDER Mİ? HEM DE 330 TANE.BANA NE TAYYİP'TEN. AMA BU NE KADAR İĞRENÇ BİR KARALAMA!


Dokunmayalım, bakmayalım, baksak da görmeyelim, birbirimize yakın durmayalım, ateş ile barutuz biz yalnız kalmayalım, birbirimizi kandırırız konuşmayalım…

Nasıl bir dünya bu ya!

Madem öyle beraber yan yana yaşamayalım!

Psikolojisi bozuk, takıntılı ya da ülkeyi karıştırmak isteyen bazı çevreler sıkışık otobüste kadın yolcunun vücudunun benim vücuduma değmesine takmış…

Otobüsler sıkışıksa bana ne! Hem niye sıkışık? Rahatsız oluyorsan binmeyeceksin, binmek zorundaysan rahatsız olmayacaksın. Napayım, senin vücuduna değen tarafımı kesip atayım mı?

İnsanlar taciz ve tecavüz yaygarasının baskısı altındalar. Bilmeden bir şey yaparım (ya da olur) da yanlış anlaşılırım diye ödleri kopuyor. Yanlış anlaşılırım diye kadınların gözleri yerine ayakkabılarına bakıyorum ki o da tehlikeli, en iyisi kör gözlüğü takmak!

80 milyon kişide 80 sapık çıkar kardeşim, bunları kontrol altına alacaksın; sen herkesi aynı görüyorsun. Sokakta dolaşırken kendimi potansiyel sapık gibi hissediyorum!

Ben söyleyeyim size, özellikle erkekler, çocuklardan uzak durun! Sevmeyin korumayın da, baba şefkatiyle saçlarını okşasanız ihale size kalır.

Hani çok konuşulmaya başladı ya denge de bozuldu, artık bu işi yapan değil yaptığı sanılan da tehlikede, bana dokundu dese yandınız! Bu iş bu kadar kolay olmamalı, öyle şey mi olur! Eskiden ben hatırlıyorum, çocuklar kucaklarda geziyordu, şimdi dokunamayacaksın bile ki dokunma zaten de hayat bu koştu kucağına oturdu…

“Ben senin içini ne bileyim!” Bilemezsin tabi. “Ya bir şey yaparsan!” Olabilir. Buna rağmen bana anormal bakamazsın! Kendine ve çocuğuna dikkat edeceksin. İnsanları potansiyel tacizci tecavüzcü olarak göremezsin. Medya ve kanun da ortada delil yokken kimseyi suçlu ilan edemez!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..