Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '14

 
Kategori
Blog
 

Vefa

Vefa
 

arkadaşım Birgül Yılmaz ve ben


Milliyet Blog vasıtası ile birçok arkadaş tanıdım, dostluklarını kazandım, ne mutlu bana, her birisi benim için ayrı bir değer olan dostlarıma, teşekkürler blogdaşlarıma.

Bazı arkadaşlarımın istekleri üzerine kitabımı postalamıştım, sağ olsunlar telefonla aradılar veya bloklarında yazıp teşekkürlerini ilettiler. Bir arkadaşım da kitaplarımı istedi satışına yardımcı oldu, Şennur Köseli , mutlulukların en güzelini yaşattı bana, teşekkür ederim vefalı dostuma.

Dün telefon çaldı uzaklardan bir ses: “Alo Ben Göksel Arkadaşınız, Kıbrıs’tan arıyorum. Hasta yatağımda kitabınızı şimdi verdiler, vallahi ilaç gibi geldi bana, çok teşekkür ederim size” dedi ve ta Yavru Vatan Güzel Kıbrıs’tan arayan, hasta yatağında benimle dakikalarca sohbet eden Göksel kardeşime çok teşekkür ederim, inşallah hastalığı geçmiştir. Bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Kıbrıs’a gitmek nasip olursa ilk ziyaret edeceğim, Göksel kardeşimiz olacak.

Bugün 17 Nisan daha önce telefonla arayan Birgül Yılmaz arkadaşımla Ankara Kızılay AVM de buluşup çay sohbeti yaptık. Birgül kardeşim benden daha genç, hayat dolu, konuştukça yüzüne pozitif enerji, dostluk ve arkadaşlık yayılıyor. Sohbetine doyamadım, uzun uzun kendimizden blogdaşlarımızdan bahsettik, kendisine imzalı kitabımı hediye ettim. O da bana daha önce Sema Bekmez arkadaşımızın bana gönderdiği iki romanından birisi olan, Aşk ve Kibir isimli romanını hem kendisine, hem de bana almış, onu hediye etti. Çok mutlu oldum, sarılıp öptüm kendisini. Kızının Üniversite sınavlarına girdiğini, Haziran’da tekrar gireceğini o nedenle çok heyecanlı ve endişeli olduğunu belirtti. Kendisine, kızının sınavlarda başarılı not alacağını iyi bir yere gireceğini ve içime o hissin doğduğunu söyledim. Bazı konularda altıncı hissimin güçlü olduğuna inanıyorum, bekleyip göreceğiz, inşallah başarılı olacaktır. O güzel anımızı simgelen bir de fotoğraf çektirdik, tatil dönüşümde tekrar görüşmek üzere söz verip ayrıldık.

Yazılarda tanıştığım, yazıştığım arkadaşımla, karşılıklı sohbet etmek, onu yakından görüp konuşmak paha biçilmez bir duygu. Selam olsun dostluklara, vefalı arkadaşlıklara ve Milliyet Bloğa.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..