Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Kitap
Okunma Sayısı
15304
 

Yatak odası hikayeleri

Yatak odası hikayeleri
 

Bu kadar düzenli değil ama epeyi bir birikim var.


Meraklanmayın bu benim hikayelerim değil :)

Bugün günlerden Pazar ve istanbul’da inanılmaz rehavetli bir hava var..
Dışarıda değilsem ki değilim... Bende böyle zamanlarda kitaplığımı kurcaladım biraz temizlik birazda tekrar düzenleme gibi..

Yaptığım diğer şeyde elime aldığım her kitabı mutlaka bir kaç satır okur nereleri karalamış diye bakarım..

Bir kaç taneden sonra Birol Güven'in ''Yatak Odası Diyalogları'' adlı kitabı geçti elime :)
İlkinde okuduğum gibi elimden bırakamadım okudukça kitaplık işi kaldı annem sesleniyor ama nafile kitaba çoktan daldım... ben okuyorum kendi kendine gülüyorum :))

İnanılmaz eğlenceli keyifli ve de sanki biraz yol gösterici gibi geliyor bana.

Bugün size bu kitaptan en çok hoşuma gidenlerin kısaltılmış halini anlatacağım kitap 150 sayfa sanırım MB izin vermez :)

Yazdığım diyaloglara mutlaka bir şekilde kendimce yorumda yapacağım... isteyen dostlarda düşüncelerini yazabilir serbest bölge :)

''Esas kız ve oğlan evliler her ikiside kendi çapında kariyerler olan insanlar.

Erkek gece olmuş karısına kur yapıp öpüyor ve sonra aralarında geçen diyaloglar

K: Ben o koltukta sevişemem, orada dün akşam babam oturuyordu.

E. E ne alakası var

E: Gel bu köşeye

K: Olmaz orda bugün babaannem namaz kıldı.

E: Elinden tutmuş koridora götürürken. Hayri enişte bana bakıyor.

K: Nerde

E: Duvardaki fotoğrafta,

K: O bize bakarken mi sevişeceğiz. Bak şartlar uygun değil aşkım bu akşam kalsın…

Böylece diyalog sürer gider.

**Delice bu biraz abartı mı yoksa cidden biz kadınlar bu eziyeti erkeklere yapıyor muyuz :)

E: Sevişmek için bizim kadar uzun zaman harcayan başka bir çift yoktur!
K: Evet, sadece 3 dakika!
E: Hayır, 2 saat 3 dakika. 2 saat ikna, 3 dakika sevişme!
K: Beni ikna etmeye harcadığın zamanı, bana ilgi göstermek için harcasan bunların hiçbiri olmaz...
K: Bir erkek yeni tanıştığı bir kadını yatağa atmak için ne kadar uğraşıyorsa sen de beni yatak odasına götürmek için o kadar uğraşacaksın.
E: İyi de ben her seferinde sıfırdan başlayacaksam neden evlendim ki?
K: Sevişmek uzun ve zorlu bir süreç, yatak bunun en son aşaması. Ama sen hep en sondan başlamaya çalışıyorsun. Biraz uğraşacaksın.
E: Bende hiç giriş gelişme bölümleri yoktur. Sadece sonuç vardır.
K: Erkek için cinsellik sıcak suya karıştırılıp hemen içilen Nescafe'dir, kadın için ise kısık ateşte yavaş yavaş pişirilmiş köpüklü bir Türk kahvesi.
E: Çiçeği gönderen biz, evlenme teklif eden biz, sık sık 'seni seviyorum' demek zorunda olan biz, küçük sürprizler yapmak zorunda olan biz. Eee, siz kadınlar ne yapacaksınız?
K: Erkek olmak yan gelip yatmak değildir. Biz kadınların sırtını yere getirmek kolay iş değildir

**Tamam çok uzatmayacağım ama eğlenceli değil mi… ben eğleniyorum da…sanırsam erkekler de eğleniyorlardır.

*Karım ve ben yirmi yıl mutlu yaşadık. Taşına kadar. Rodney Dangarfıeld.

*Neden çoğu kadınlar sahte orgazm yapar. Çünkü çogu erkek sahte önsevişme yapar.. Duvar yazısı

*Baba bir evlilik kaça mal olur ? Bilmiyorum ben hala ödüyorum.

*Eğer erkekler kur yaptıkları dönemdeki davranışlarını evlilikte sürdürseler, boşanmalar azalır, iflaslar artar *Benjamin Franlin.

*Evli bir çiftin bir konuda evet dediğin son yer nikah masası.

*Erkekler şarap gibidir. Başlangıçta asmalarda ham üzüm. Görevimiz onları iyice çiğneyip karanlık bir yerde tutmaktır. Ta ki, bir akşam yemeğine eşlik edinceye kadar. Anonim.

Bunlarda kitapta yazılan küçük sözlerdi.

Yani kısaca hayatı paylaşmak için sevmek yeterli değil. Hayatın içindeki tensel çekim ve şiddetli sekste gerekli.

Ben demedim : ) demedim doktorlar diyorlar. Evliliğin bitişe doğru gitmesinin yeğane şeyi seksin artık düzeli bir şey gibi yapmakmış heyecansız o an söylesine yapmak…

Bende ne kadar çokşey anlattım demi . Bir kütüphane temizliğinden nereye …

Yazının özü : Seks önemli. Hayat kısa Tadına var.

Gelinciğin Düşleri

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

AYNEN DEVAM MI KÖPÜKLÜ KAHVE OLAYI?:)))

AHMET KAPLAN 
 14.10.2010 11:47
Cevap :
Merhaba, yorumunuzu ancak bugün okuyabildim...geç yayınladığım için üzügünüm....kahve dedin mi :) bol lköpüklü olacak...teşekkürler..selam ve sevgilerini gönderdi gelincik size.  22.10.2010 23:11
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 113
Toplam yorum
: 601
Toplam mesaj
: 63
Ort. okunma sayısı
: 1416
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster