Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '17

 
Kategori
Güncel
 

Yeni moda; Önderlere saldırganlık

Yeni moda; Önderlere saldırganlık
 

Kaç gündür bu konuyu yazacaktım, içimi dökmek istiyordum kendimi hep tutuyordum ama sonunda dayanamadım yazayım dedim .

Son bi kaç yılda yeni trend olan Atatürke hakaret etmek aldı başını gidiyor.  Bazıları şahsına ediyor bazıları çevresine yeterki mevzu Atatürk olsun

Hatta Atatürke hakaret etmenin yanında anne babasına ağıza alınmayacak hitaplarda bulunup. Bi kaç ukalanın oluşturduğu belgeleri de kanıt olarak gösteriyorlarmış

Be bre gafil

Be bre utanmaz

Be bre şarlatan

Be bre ahlaksız …

Hangi kitapta hangi dinde ölmüş bir insanın arkasından küfür etmek, iftira atmak kabul edilir . Eskiden değil Atatürke küfür etmek, dalkavukluk için yazdığınız çizdiğiniz makalelerin ardı arkası kesilmezdi, şimdi mi mağaranızdan çıkıp bir ülkenin liderine, başkomutanına, toplumun benimsediği bir şahsiyete küfür edecek kadar şımardınız ….

Ne zaman bu seviyeye ulaştınız ne zaman bu kırata geldiniz ?

Sevmezsiniz, kabul etmezsiniz, fikirlerinizi edebiyle adabıyla dile getirirsinizde, küfür edecek veya ailesine laf atacak kadar mı doldunuz?

Kendi büstünü yerlerde dolaştırıp, annesinin anıtını parçalayacak kadar mı nefret biriktirdiniz?

Ne bütün mesele?

Kim olursa hangi lider, hangi toplum olursa olsun, yönettiği toplum farketmeksizin liderlere saygı göstermen gerekir bir ulusun saygı duydugu, önder olarak kabul ettiği kişiyi sevmesen bile ona saygı duyman gerekir.

Kendim söylemem gerekirse bütün liderlere saygı duyar , onlara gerektiği ve hakkettikleri saygımı tutarım, yeterki bir toplumu yönetmesi ve o toplumun onu benimsemesi lazım.

Her toplumun bir lideri vardır, lidere saygı duymak ona tapmak, onu putlaştırmak demek değildir.

Son olarak soruyorum size ey ahlaksızlar;

Acaba diye düşünüyorum babanızın adı Yorgi ve ya Tommy olsaydı o zaman ne yapardınız günümüzün yobazları? Peki acaba atalarınızın ardından Yunanistana, İngiltereye gitmek çok mu kolay gelecekti size? 

Fatih Veysel ÖNAL

 
Toplam blog
: 4
: 133
Kayıt tarihi
: 15.07.16
 
 

Hakkari'nin 1960'dan gelen kalemi... ..