Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

27 Şubat '10

 
Kategori
Dünya
 

ABD'den bir yorum: " Türk Hükümeti kontrolünü kaybetti..."

ABD'den bir yorum: " Türk Hükümeti kontrolünü kaybetti..."
 

" Türk Hükümeti gelismelerin bu seviyelere tirmanacagini tahmin edemedi. Tam askerlerle iliskilerini rayina oturtturduklarina inandiklari bir donemde, 'yargi' nin cemaattci kesimi ayaklandi..."

Bu laflari diyenleri, benim gibi baskalari da dinliyor. Soyledikleri de dunyada haber oluyor!

Turkiye uzmani bu kisilere gore; Turkiye'de bazi cemaatler, Erdogan-Asker arasindaki yakinlasmadan rahatsizdi.

" Baktilar, Erdogan kendileri gibi dusunmuyor, dugmeye bastilar. Kemalistleri temizlemek onlar icin odemeleri gereken bir borc..."

" Askerler de, Hukumet te olan biteni kavrayabilmis degiller..."

***

Benim kafam karisik.

Daha dogrusu, korkuyorum.

Korkuyorum cunki; eger bu adamlar hakliysa, Turkiye'de gercekten bir 'darbe' yasiyoruz...

Ama; bu sefer darbeyi yapanlar askerler degil!

Fotograf:

Gun dogarken

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..