Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '19

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Abi Sen Türk müsün?

Dün yine Fuara gittim. Kalabalıkta bastonumla ilerlerken bir Suriyeli abim koluma girdi. Yarı Arapça yarı Türkçe başladık muhabbete. Sanki Ahmet abimle yüz yıldır tanışıyoruz. Belki de yüz yıllık ayrılıkların sona ereceği bir bahar gelir. Sonra yolu değişince bir gence rica etti.

Kalabalıkta tek başına yürümek zor. Gencimizle başladık yürüyüşe çocuk demesin mi abi sen Türk müsün? Ben de abimizle yarı Arapça yarı Türkçe konuştuğumuzu anlattım. Dün farklı sözde Türkçe bir oyun vardı. Hoşuma gitmedi. Hele oyun içinde Suriyeliler için hani Ülkemizde bir sürü yığılı varya ayrımcı ifadesi hiç hoşuma gitmedi. İlk iki gün yabancı oyunları seyretmiştim. Onlar daha güzeldi. Neyse oyun bitti. Oyun öncesi engelli bir arkadaş ve annesiyle sohbet ettik.

Haluk Levent in konserine şöyle bakayım dedim. Doğrusu ya beni sarmadı. Belki on birinde yeni türküye giderim. Bir de haber gönderip Mustafa Kırımlının göç yollarını çaldırırsam üf harika olur. Biraz geç kaldım. Akşam telefonla oynarken uyuyakalmışım. Fena bir gün değildi. Yollarda birçok arkadaşla sohbet etme imkânını buldum.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..