Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

70'li yılların sonlarına doğru (1977 veya 1978... Belki de 1979...) tüm zamanların efsane dergisi GIRGIR'ın 'Çiçeği Burnunda Karikatürcüler" köşesinde ilk karikatürüm yayınlandı. Rahmetli Oğuz Abi kısa bir süre sonra arka sayfaya transfer etti. Orada çizmeye devam ettim. Bu süreçte mizah yazıları yazmaya başladım (Hâlâ da yazıyo..

Devamı
 
 

Yazdığım Kategoriler

 
Sigaraları buzlamak yetmez!

gazete-dergi haberlerindeki sigara görüntüleri de buzlansın; bu haberlerdeki ve romanlardaki, öykülerdeki, şiirlerdeki, metinler içinde geçen "sigara" sözcükleri de okunmayacak şekilde kapatılsın. onlar da çocukları, gençleri, büyükleri sigaraya özendirir mazallah! yetkililer acilen buna da el atsın bi zahmet.

04 Nisan 2010 11:43
Radikalin Güzel'i

geçtiğimiz aylarda, hasan celal güzel (sanırım) adana'da bir toplantıda konuşmuş ve izleyicilere "doğan grubu'nun gazetelerini almayın, okumayın" diye öğütte bulunmuştu. sonra kendisinin radikal'de yazdığı aklına gelmiş olmalı ki, "şimdi diyeceksiniz ki, 'siz de radikal'de yazıyorsunuz' diyeceksiniz. o güzeteyi de almayın. internetten okuyun beni" diye eklemişti konuşmasına. (konuşmadaki sözcükler, cümleler bire-bir böyle olmayabilir ama.. söylenenler aynen böyle) işte size güzel(!) bir insan!... yazının başlığı güzel olmuş gerçekten: "radikal'in güzel'i" radikal'in güzeli bu kadar güzel(!) işte!

13 Ağustos 2008 08:13
ABD mallarına boykot !

bu gibi durumlarda hemen "o devletin mallarını boykot edelim!.." çığlıkları duyulmaya başlıyor. neden ki? "boykot edelim" dediğiniz şirketler (ya da markalar) her ne kadar abd'li olsa da.. büyük çoğunluğu türk şirketi. bu şirketlerin büyük çoğunluğunun sahibi türk, çalışanı türk, tedarikçileri türk... türkiye vergi dairelerine kayıtlılar... abd'ye sadece isim hakkı ödüyorlar veya kardan belli bir miktar yüzde... bu şirketleri boykot edince abd mi zarar görür? yoksa, türkiye'deki yatırımcı, çalışan, tedarikçi mi? bu "boykot" çağrıları, eylemler ucuz popülist davranışlardır. sivil toplum örgütleri bir şeyleri boykot edecekse, öncelikle ülkemizi barzani-talabani gibi aşiret ağalarının karşısında aciz durumda bırakan, her yönü ile abd'nin, ab'nin, imf'nin esiri haline getiren yöneticileri boykot etmeli, onlara tepki göstermelidir. çünkü, bir devlet iyi yönetilirse ne aşiret ağaları ne de diğer devletler (o devlete)onursuzca davranmaya cesaret edemez!..

13 Ekim 2007 10:05
 
Toplam blog
: 118
Toplam yorum
: 150
Toplam mesaj
: 15
Ort. okunma sayısı
: 1560
Kayıt tarihi
: 20.06.06
 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster