Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Aç koynunu... Bak! Gülen Adam'ın geldi; bebeğim benim.

Aç koynunu... Bak! Gülen Adam'ın geldi; bebeğim benim.
 

Sen yeter ki gül... Yeter ki sen gül... Sen gül diye, ben Noel Baba olmaya bile razı olurum.


Evet bebeğim, evet... Yine ben... Seni sevmekten bir türlü vazgeçmeyen, vazgeçemeyen adam... Evet... Ben işte, ben... Hani şuuu, her daim Gülen Adam... Ağlamaktansa, ölene kadar gülmeyi tercih eden adam... Üstelik... İçi paramparça, yüreği lime lime olsa da, kendini gülmeye zorlayan, gülen ve güldüren adam...

Aç kapıyı, aç pencereni bebeğim... Bak işte ben geldim... Koynuna kapıdan mı gelip, yoksa bacadan mı gireyim? Noel Baba misali, sana kendimi hediye edeyim...

Aç koynunu... Bak Gülen Adam'ın geldi... Hadi!... Ne duruyosun öyle? Hadi gel de, sabahlara kadar sevişelim; ölümsüz aşkım, aşkımın hiç solmayacak çiçeği benim.

Oturup gecenin ayazında, salıncakta mı sallanalım; üstelik o ayazının hiç olmamış, doğmamış  zamanlarında... Yoksa deli gibi, durup dinlenmeden, senin, benim, Dünyanın derdini mi anlamaya, anlatmaya mı başlayalım, hem de hiç durmamacasına; birbirimize, öylesine?

Haaa! Ne dersin? Sence hangisi?

Bir tek kelime bile etmeden, geceyi mi sallayalım, sevdamızın yorulmaz beşiğinde? Yoksa binbir eşiğini birlikte mi atlayalım zamanın görünmez lunaparkında?

Bak, bak! Hemen şurada uçan bir çarpışan araba durmakta... Haaa! Ne dedin sen, benim ölümsüz aşkım? Uçan çarpışan araba değil de, ben miyim?

Hadi yaaa! Demek sevdan, o kadar kesebilmiş ayaklarımı yerden... Bir de içimden, yüreğimden geçenleri bir okuyabilsen...

Ama onları Mors alfabesiyle yazıyorum ben!; sırf, hemen okuyamayasın onları diye sen! Bir yanımdan da MANGA şarkıları dinlerken...

Gece ilerledikçe, gece bana, ben sana karışırım; kanatsız meleğim benim.

Aç kapıyı, aç pencereni bebeğim... Bak işte ben geldim... Koynuna kapıdan mı gelip, yoksa bacadan mı gireyim? Noel Baba misali, sana kendimi hediye edeyim... Aç koynunu... Bak Gülen Adam'ın geldi... Hadi ne duruyorsun öyle? Hadi, gel de, sabahlara kadar sevişelim; ölümsüz aşkım, aşkımın hiç solmayacak çiçeği benim.

Bilirsin beni sen, kimseyi takmam, kimseden utanmam ben... Bir seni öptüğüm zamanlar hariç... Çünkü seni öperken, kendi arsızlığımdan bile utanırım ben...

Çünkü sen... Çünkü sen... Aşkının kor alevlerinde yakarsın beni... Çünkü sen, bir tek sen utandırabilrsin beni...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.murathacioglu.com adresinden alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..