Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Öykü
Okunma Sayısı
592
 

Acemi aşık

Acemi aşık
 

Senin için bu dünyayı yakarım Leylam, offf offf yanıyor içim be abi.

Deme öyle bir duyan olur, başın belaya girer sonra

O niye ki , ben aşkımı anlatıyorum sevdiğime hem tüm dünya duysun ne deli severim ben!

Bak oğlum geçende duydum, adam karısına yapma be kadın çıldırtma beni alırım canını sonra demiş...

Eee ne olmuş adamı kızdırmış hatun

Ama ne olmuş biliyor musun?

?

Kadın cinayete kurban gitmiş, vay sen söylediydin diye içeri atmışlar. O da suçsuz olduğunu ispat için senelerce uğraşmış.

Eee sonunda ?

İspat etmiş ama iki sene de boşu boşuna hapis yatmış.

Vay canına, ne söyleyim be abi...Şöyle fiyakalı tarafından olsun.

İlla ki abartı yapmak istiyorsan " senin için tüm yıldızları ayaklarının altına dizerim" de mesela...

Veya sana dünyaları vereceğim diyebilirsin:))

İnanır mı ki?

Allah Allah yakarım dersen inanıyor da ona neden inanmasın...

Hiç olmazsa sonunda kaza maza olmaz...

Peki abi daha başka ne diyeyim?

Uydur işte bir şeyler yalnız afili olsun ki kızlar böyle şeylere bayılır. Yalanı ne kadar çok kullanırsan o kadar iyi...

****

Ne oldu ? Yüzünden düşen bin parça?

Ahh ahh Leylam bana küstü konuşmıyor...

Neden?

Sen abartılı söyle dediydin ya...

Eeee

Ben de dedim ki " Leylam sen seversin, armudun olayım da ye beni doya doya"

Haydaaa

Ne oldu yav bu sözde ne var ki?

Oğlum daha ne olsun kıza kibarca ayı demişsin sen...

Yok yaaa

Canım kardeşim illaki hayvana benzeteceksen ne güzelleri var...

?

Mesela ceylanım, kelebeğim, kanaryam hatta uçuç böceğim bile diyebilirsin...

Peki abi hemen gideyim de gönlünü alayım...

***

Bir hafta sonra Leyla ile karşılaştığımda bana selam vermedi şaşırdım, halbuki abi abi diye peşimde dolaşırdı. Merak ederek yanına gittim "ne o kız selam melam yok mu?"

Kız öyle kızmış ki başın çevirdi ve kaçarcasına uzaklaşmaya devam etti, ben de peşinden...

Hayrola küs müyüz Leyla, ne oldu ?

Konuşmam bir daha senle, o kadar da abi dedim sana...

Haydaaaa ne oldu söylesene kız, bilirsin seni severim sen benim öz kardeşim gibisin...

Onun için mi öyle söylettin Yusuf''a ?

Ne demişim ki?

Sen öğretmişsin...

Ya tamam da ne söylemişim hele bir de bakayım...

"kene gibi yapış bana senin için Kırım tongo hastası olmaya razıyım" dedi...

Neeee?

Evet ben de kızınca, ya benim suçum yok Memet abim öyle öğretti dedi...

Eh ulan Yusuf amma da ......

Ya bacım ben öyle söyler miyim? Ben ona "uç uç böceğim, kelebeğim" de demiştim ama o karıştırmış isimleri

Leyla birden gülmeye başladı ve ben de arkasından, neyse sonunda barıştık. Ya sen onun her dediğini kötü anlama , düzelt yanlışını öyle böyle alışır artık hahahahahha

Neyse iş tatlıya bağlandı. Az daha bizim acemi aşık ortalığı karıştırıyordu.

***

Sevgiler

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 12
Toplam yorum
: 8
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 643
Kayıt tarihi
: 30.07.09
 
 

İlkokulu bitirdikten sonra maalesef okuyamadım. Küçük bir bakkal dükkanım var. Arkadaşlarım arasında..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster