Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
 

Acımadı ki

Acımadı ki
 

  Merhaba dostlar. Burada son yazımı yazalı oldukça uzun zaman olmuş. Neden bunca zamandır yazmadığım son yazdığım yazımda açık ve net olarak anlatılmış tarafımdan. MB'de yazmayı bırakmıştım evet ancak MB'li bir çok sevdiğim dostlarım vardı ki asla bırakamadım. O dostlarla birlkte ortaya çıkan bir kitap var şimdi ve bu kitap burada yeniden yazma sebebim oldu. Bir avuç insan olarak yazı yazdığımız günlerde sahiplendiğimiz dostluğumuzun meyvesini aldık Acımadı ki adlı adlı kitap ile. Orada nacizane yazısı olan biri olarak burada da bir iki satır yazmam gerektiğini düşündüm.  Milliyet blog yazarları olarak anıldığımız sürece sanırım burada yazı yazıp Miiliyet blog yazarı olma vasfımızı da korumamız gerekiyor.  Benim gibi bırakan (değişik nedenler ile) bir çok yazar arkadaşımız oldu. Ama burada yazmasak da hep buranın bir parçası olduk. Ortaya çıkan Acımadı ki adlı kitabımız da bunun ispatıdır. Kendi kimliklerimizden önce Milliyet Blog yazarı kimliğimizi ön plana çıkardık. Acımadı ki beğenilir ya da beğenilmez. Okuyan olur ya da olmaz. Eleştiri illaki olacaktır, olmalıdır da ki bir dahaki sefere daha iyisini yapabilelim. Gelirinin TOFD'a bağışlanacak olması en büyük sevincimiz. Acımadı ki kitabının ortaya çıkmasında emeği geçen başta Sema Öztürk olmak üzere  herkese ayrı ayrı kendi adıma teşekkür ederim. İzmir'deki İmza gününde dostlar ile yeniden buluşmanın keyfi de bambaşkaydı her zamanki gibi.  Uzun aradan sonra ilk yazım olduğu için daha fazla uzatmayacağım ancak fırsat buldukça yeniden yazmayı istiyorum. Her zaman okuyacak bir kitabınız olması dileği ile...

Sevgi ve saygılarımla...

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..