Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Acıtan duygular

Acıtan duygular
 

TELEFONUM
Telefonum öksüz kaldı.
Sevginle ritmi değişen kalbim gibi...
Ekranda gördüğüm her mesaj zarfında deli gibi çarpardı da,
Birkaç kez okumak zorunda kalırdım yazdıklarını...
Çok alışmışım çoook...
Gidip gelip hala bakıyorum telefonun ekranına...
Tabii boşuna.
Üstelik telefona da mahcup oluyorum.
Bir de sanki kızıyor bana: Sen istedin bitti hala ne bekliyorsun yazsın, arasın diye!
Ben bitsin istememiştim oysa ki öyle sıcak, yumuşak, sarıp sarmalamaya devam edebilseydi...
İçerliyor bana biliyorum
Ona gelen enerji de bitti çünkü...
Bir süre sevgilimdi...Üzerimde, cebimde, elimdeydi.
Gözbebeğimdi...
Yastığımın altında, yatağımın içindeydi.
Şimdi öyle mi?
Yine eskisi: Unutabilirim olur olmaz yerlerde...
İçindeki sevgi bitti...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..