Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
TV Programları
 

Acun'un yeni projesi: Popstar Alaturka

Acun'un yeni projesi: Popstar Alaturka
 

Şu sıralar ''Yetenek Sizsiniz Türkiye'' adlı programla adından sıkça söz ettiren Acun Ilıcalı, bence televizyonculuk dalında yurdumuzun en yetenekli insanıdır. Hazırladığı yapımlar tüm kesim tarafından beğeniyle izlenmektedir. Bana kalsa yetenek yarışmasının birincilik ödülünü bizzat kendisine verirdim. 

Bunları durup dururken neden yazdım? 

Acun Ilıcalı, geçtiğimiz pazar günü Ebru Gündeş ile birlikte, Kanal D'de yayımlanan ''Güneri Cıvaoğlu ile Şeffaf Oda'' adlı programa konuk oldu. Acun söyleşinin bir yerinde yeni hazırlayacağı programa ilişkin bilgi verirken bir anısını da anlattı. 

Özellikle Hollanda'daki televizyon kanallarında yayımlanan programların ilgisini çektiğini belirten Acun şunları söyledi: 

''Arkadaşım, Fenerbahçe'nin eski futbolcusu, Hollandalı Pierre van Hooijdonk ile sık görüşürüz. Bir gün bana Hollanda'da yayımlanan bir müzik programının reyting rekorları kırdığından söz etti. Ben de izledim. Format hoşuma gitti. Hooijdonk'un yardımıyla programın yapımcılarıyla irtibata geçtik. Telekonferans yoluyla görüşmeler yaptık. Bir sonuç alamadım. 

Birgün konuyu netleştirmek ve yapımcılarla yüzyüze görüşmek amacıyla Hollanda'ya gittim. Yarışma programının formatına talip olduğumu söyledim. Beni pek ciddiye almadılar. Programın Türkiye'de ilgi göreceğinden endişeliydiler. Onlara kendimi yeterince anlatamadığımı farkettim. 

Görüşmenin sonunda kendilerine, 'Ben gittikten sonra Türkiye'den istediğiniz bir telefon numarasını arayın. Sadece adımı yani Acun'u tanıyor musunuz?, diye sorun, ' dedim ve çıktım. 

Bu görüşmeden iki gün sonra aradılar. Müsaitsen gel görüşelim, dediler.'' 

Acun kendine güvenmekte haklı. Yurdumuzda onu tanımayan televizyon izleyicisi çok azdır. 

Acun hazırlayacağı müzik programı hakkında şu bilgiyi verdi. 

''Program, popstar alaturkanın bir benzeri olacak. Ebru Gündeş ile birlikte ikimiz jüriyi oluşturacağız. Yalnız işin ilginç yanı yarışmacılar sahnenin arkasında şarkı söyleyecekler. Seyirciler görmeyecek. Biz onları görmeden puan vereceğiz.'' 

Diğerleri gibi ilgi göreceğine inandığım bu program için Acun'u şimdiden kutluyorum. 

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..