Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adamlar yapıyor...

Bugün 'Monoton' hayatımın sıcak günlerinden biriydi. Vantilatörün karşısında kendimden geçmiş halde otururken elime bir gazete geçti. Önce biraz daha serinleyebileceğim için sevindim. Bol su içip rahatladıktan sonra şöyle bir bakıyım dedim gazeteye. Bakmaz olaydım. Zaten kötü bir manşetten anlamalıydım içeriğini. Ama dedim ya sıcak insana herşeyi yaptırıyor. Baştan sona kadar EVET diyordu ordaki amcalar teyzeler. Ben anlamaya çalışırken sağolsun ordan bir zat bana yardım etti.

Diyordu ki: "Bu adamlar (yüksek bir merci) şöyle yaptılar böyle ettiler şu şirketleri (buradaki şirket dediklerim eski milli servet) şu kadar kazanıyor da falan filan. Amcacım tamam da bize ne o şirketlerden. Onlarla artık bi alakamız yok ki bizim. Zenginin malı züğürdün çenesi hesabı. Amcam bütün bunları aslında şunu söylemek için anlatıyordu; Bu merci nin arkasındaki destek işte bu yaptıklarından dolayı vardır.

Az önce de Milliyet' in sitesine girdiğimde şöyle bir başlıkla karşılaştım: "TT' den dudak uçuklatan kazanç! "

Adamlar yılın ilk yarısında 5, 25 milyar lira yaklaşık 3, 3 milyar dolar kazanmışlar. Yanlış hatırlamıyorsam biz bu serveti zarar ediyor diye 11 milyar dolar gibi bir paraya satmıştık.

Benim sadece anlamak istediğim bu zat'ı muhterem zıt amca ne kazancından ve desteğinden söz ediyor?

 
Toplam blog
: 3
: 664
Kayıt tarihi
: 15.07.10
 
 

Üniversite öğrencisi. Yazmayı ve yanlışları eleştirmeyi seven. Ortalıkta köşe yazarı diye geçinen in..