Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Adı Aylis

Bir aşk Mektubu yazmak istedim bende. Olmayan bir sevgiliye. .Ne Elif Şafak'ın "Aşk" ı gibi mistizm yüklü ne de Ahmet Altan ın yazdıkları gibi kadınsı. İkisinden de biraz belki sıradan, belki Aşk bile denmeyecek sıradanlıkta.

Neredeyse 2 yıl oldu. Ne bir daha görebildim seni nede sesini duyabildim. Ne bir daha orada yemek yedim nede o sokağın içine girmedim. Ben zamanı durdurdum, sana ait olan, seninle olan herşeyle birlikte. Ne ağlıyorum ne de üzülüyorum. Ne yaşanmamış gibi düşünüp unutmaya çalışıyorum nede sorgulayıp ah vah etmiyorum. Hayatıma kaldığım yerden en güzel haliyle devam ediyorum. Ama bir farkla, ben seninle yaşıyorum. Bu aşkı anlatmakta çok zorlanıyorum, duygularımı, yaşadıklarımı ifade edecek kelimeleri çok iyi seçmeliyim. Hiç bir klasik değil bu, ne bir kara sevda ne bir tutku.

Gün yetmedi bize bazen, saatlerce telefonda konuştuk, konuşurken kelimeler yüzlerce şey anlattı konuşamadıklarımıdan, bazen bütün gün tek kelime konuşmadık, ama ruhlarımız benliklerimiz beraberdi. Tek kelimelik aramalarımız, seni seviyorum demek için değil, sesini duymak istedim demek için.. Öğlen yemeklerinde hiç işe geç kalmadan kalkamadık hatırlıyormusun.. Aşkın da sevginin de herkesce kendine göre anlamı tarifi var . Benimki de bunlardan bir tanesi işte.

Ben Yengeç burcuyum, duygularımı sık sık belli etmezsem, soyleyemezsem olmaz, rahat edemem, sen ise Yay burcu, az öz net ve inandırıcı. Aksi söyleninceye kadar söylediğin her şey geçerlidir.

Çok mutluydum, kendimi biyonik insan gibi hissediyordum, bütün can damarlarım modifiye edilmiş, Ciğerlerim oksijen dolu, hırslı ve güçlü. Bir sevgilim vardı; Kanguru gibi içimde taşımak istediğim. Dünyada onsuz olan herşeyin anlamsız olduğu, onunla olan her şeyin beni çok mutlu ettiği duygular coşuyor içimde. Beni nasıl sevdiğini bilemem, bu umrumda da değil, ben nasıl sevdiğimi biliyorum. Hayatımın sonuna kadar hangi şart ve koşulda olursa olsun, sana olan aşkım sevgim saygım ve özlemim hiç bir zaman bitmeyecek.

Yastığa başımı koydum saat epeyce geç, yorgunluğumun en keyfli anını hissediyorum yatağımda. Gözlerimi kapatıp hayallere dalmak, uykuya dalmadan önceki en güzel an. Hayal ya bu, ister melek olur bulutların üzerinde uçarsın istersen cennette bir meyve ağacından denize vuran ay ışıgını seyredersin.. Ya da en güzel hayalin anıların olur ve açarsın pandoranı, girersin sana ait olan o sihirli geçmişine. Gözlerin kapalı, hafif bir tebessümle uykuya dalarsın. Uyandığında hatırlamazsın ne kadar anılarınla kaldığın süreyi. Hayal kurmaktan daha güzeldir yaşadığın aşk, sadece bunu bilirsin..

İşte benim en güzel hayalim sensin Aylis...

 
Toplam blog
: 20
: 665
Kayıt tarihi
: 23.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun, siyasi , ekonomik ve konjüktürel gelişmeleri birlikte..