Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Adını 14 Şubat koymuşlar -2

14 Şubat Sevgililer Günü. Sizin yokluğunuzda sizsiz olmak tarifi imkansız acılarlayım canım Babacığım ve Anneciğim;14 Şubat denilince toplumun hemen hemen hepsi varsa sevgilisini için değerli bir gün olarak tanır. Ama benim için 14 Şubat sizler için önemli gündür Babacığım ve Anneciğim. Madem ki adı sevgililer günü, madem ki sevgiliye verilen değerin sözle ifadesi bu gün bende size hitap etmek istiyorum anneciğim ve babacığım. 

Yokluğunuzla hergün kahrolan oğlunuz olarak, her geçen saniye özleminizin, hasretinizin arttığını belirtmek isterim. Sizi sizin varlığınızın olmadığı bir Dünyada ne kadar çok sevdiğimi insanlara haykırmak istiyorum. Ama maalesef sadece bu blog yazısını okuyanlar duyabiliyor sesimi. İsterdim ki bütün Dünya insanları duysun sesimi. 

Bu yüreğimin hasret acısını benim gibi olanlar ancak beni anlar. Size sesleniyorum eyyy babası ve annesi hayatta olanlar; Yarın geç olmadan, pişman olmamak adına sarılın annenize, babanıza onları üzmeyin, onlara saygı da kusur etmeyin. Lütfen, lütfen canlarından bir can olduğunuzu unutmayın. Bu vesileyle bütün insanların 14 Şubat Sevgililer Gününü kutlar sağlık, mutluluk ve esenlikler dilerim. 

Ahmet KAPLAN 

11.02.2011 

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..