Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '06

 
Kategori
Bilgisayar
 

ADSL ne işe yarar ?

ADSL ne işe yarar ?
 

Şu aralar tv de bir reklam yayınlanıyor.Bir ADSL reklamı. Reklamdan yansıtılan mesaj chat sitesinden birini buluyorsun,görüşüyorsun, evleniyorsun ve aile oluyorsun(!).. Ne kadar yanıltıcı bir reklam.

Bana göre bu reklamın tanıtımı yanlış olmuş ya da belki bir kesimin dikkatini çekmek için yapılmış gençler ve tüm insanlar üzerinde yanıltıcı etki oluşabilecek bir reklam.. Çünkü çevremde de o reklamı kim izlese aynı tepkiyi veriyor.

Hele ki bu dönemde sanal dünyadan bunca olumsuz tanışmalar olaylar yaşandığı şu dönemlerde. Fakülte dekanının başına da gelebiliyor 16-18 yaşındaki gençlerinde başına geliyor.

ADSL sadece internetten birini tanımaya mı yarıyor. Oradan sevgili eş mi bulunuyor. Bunu denmeye kalkışan yeterli olgunluğa erişmemiş gençlerin ya da iyi niyetli insanların başlarına gelen olayları hepimiz okuyoruz. Gençliğe ya da tüm insanlara böyle bir özenti içinde dikkat çekmek için bu şekilde yayınlanan bir reklamı doğru bulmuyorum..

Faydalı bir reklam ile anlatılabilirdi Bu ADSL reklamı. Öğrenciler için ders kaynağı gösterilebilir. Banka işlemleriniz ödemeler için örnek gösterilebilirdi ve daha faydalı konular örnek olabilirdi diye düşünüyorum.

Sayın yetkililerin şu ana kadar bir tepkisini göremedim bu konuda. En kısa zamanda dikkatini çekeceğini duyarlı davranacaklarına inanıyorum. Böyle olması gerektiğini düşünüyorum umuyorum..

Aile kavramına ,toplumsal sorunlarımıza saygı çerçevesinde, bir nebze katkıda bulunacağını düşünüyorum.

şimdiden teşekürler duyarlılığınıza

sevgilerimle

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..