Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '13

 
Kategori
Güncel
 

Aferin!

Aferin!
 

Gece gündüz içerim. Aferin.

Karı kızdan başka yoktur derdim. Aferin.

Parama para katmaktır tüm hesabım. Aferin.

Yemem içmem, illa ki derdim makam mevkiidir. Aferin.

Her türlü yalakalığı yaparım. Yeter ki işlerim tıkırında olsun. Aferin.

Bana ne ya. El alemin akıllısı ben miyim? Aferin.

Yok kardeşim. Kim gelirse gelsin ya da gitsin değişmez hiçbir şey. Aferin.

Evimde iki torba yakacağım, dolabımda makarnam olsun, yeter artar bile. Aferin.

Oğlum, deli misin ya? Bulaşma hiç kimseye. B...k götürse de sakın ama! Aferin.

Allah versin belalarını. Allah var ya. Ben ne yapabilirim ki? Aferin.

Az bile! Daha beter olsunlar! Aferin.

Dur lan! Hazır karışmışken ortalık, biz de kapalım ne kapabilirsek. Aferin.

Ben demiştim zaten. Fena karışacak ortalık diye. Aferin.

Yok ya yarın barışır bunlar. Aferin.

Ya bu kız neden halen aramadı? Bitti mi ilişkimiz yoksa? Aferin.

Ne? Ne olmuş? Hadi ya! Ya bırak onu bunu da bizim herifi işten çıkarmışlar. Aç kaldık desene yine. Aferin.

Hey dostum! Türkiye’de millet fena girmişler bir birlerine. Ha ha ha. Aferin.

Ya onu bunu bırak da. Ucu dokunur mu bizlere? Aferin.

Kaç kaç lan! Daha burada mısın? Aferin.

Lan olum lan! Topunuzun! Aferin.

Aferin…

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..