Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Afrika'ya iyi ki gitmiyoruz!

İyi oldu iyi oldu!

Bir de Afrika’ya mı açılacaktık!

Çad sınırına kadar biliyorum Afrika’yı! Öyle örnek alınacak bir yer değil!

Küflü Marlboroları var. Bir de Mısır’ın bir Kleopatra sigarası var ki adına yazık! Kazık gibi! Körük gibi çekmen lazım yoksa sönüyor.

Ben eskiden hep merak ederdim! Bu Nil nehri ne tarafa akıyor diye! Haritaya bakarsan aşağı doğru akıyor. Akdenizden aldığı suyu dağıtıyor Afrika içlerine doğru. Ama değilmiş. Afrikada sanki su bolmuş gibi oradan aldığı suyu getirip Akdeniz’e boşaltıyormuş. Ulan dedim Nil bile yamuk yapmış Afrikaya, köleciler niye yapmasın!

Zaten içinden çıkan hainden korkacaksın!

İnsanları genelde siyahi oluyor! Onun için ismini kara Afrika koymuşlar. Ben Afrikalı olsam utanırdım söylemeye!

“Nerelisin Hemşerim!”

“Yohannesburgdan!”

“Nereye bağlı orası yahu!”

“Baltık Cumhuriyetlerinden! Göteborgun hemen yanı!”

“Göteborgu duymuştum!”

“Hergün oradayım!”

Yemende çalışırken yemekhanede Afrikalılar vardı.

“Said nerelisin sen?”

“Somali!”

“Ulan bizde de senin hemşerilerinden var, Afyon Dazkırılı! Tanıştınız mı?”

“Yok Abi, Somali Somali!”

Ne bileyim; Soma’da termik santral var da ondan kararmıştır zannediyordum! (grinplizciyim!)

Sonradan öğrendim Somali diye bir yer olduğunu! Habeşistan’ı duymuştum. İmparatoru Necaşi Müslüman olmuş da oradan biliyorum!

Afrikaya iyi ki gitmedik!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..