Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Aganigi naganigi

Aganigi naganigi
 

Mine:Fıs..Fıs..Fıs..

Kadın:Ya…Sahi mi…

Mine:Sahi ayol…Sahi değilse şurdan şuraya kalkmak nasip olmasın yani…

Kadın:İnanamam..

Jale:Fıs da fıs..fıs ..fıs da fıs..

Kadın:Benim aşkım…Fındık kırıyor ha…

Hale:Yapma çok sakıncalı dedik ama dinlemedi bizi arkadaşım…Ne zararı her gün bir avuç fındık iyi gelir diyor da başka şey demiyor yani.

Mine: :Onu Emirgan da görmüşler birkaç gün önce… Vallah billah fındık kırıyormuş. Fındıklarla sefadaymış…

Jale:Tarabya’da görülmüş üstelik... Dün de Beyoğlu’nda güzellerle ..

Mine:Yine fındık kırıyormuş…

Kadın:Anladım kızlar…Benim aşkım durmadan fındık kırıyor demek… Ay bana efkar bastı ay…

Mine:Ay olmadı şimdi.Seni değil İstanbul’u efkar basacaktı.

Kadın: Ay sana mı soracağım efkar bassın mı basmasın mı…

Mine:Ondan değil şekerim şarkı böyle de o bakımdan.

Kadın:Şarkı markı…Ben de şarkılık hal mi kaldı…Bu olaya el koymam lazım. Olur böyle vakalar aşkımın karısı yakalar.

………………

EVDE:

Kadının aşkı:Yine yeşillennndiii fındıkkk dallarrrı..Yine yeşilleeennndi fınnndddık dallaaarı..

Kadın:Yeşillenir tabi fındık dalları...

Kadının aşkı: Yine yeşillennndiii fındıkkk dallarrrı..Yine yeşilleeennndi fınnndddık dallaaarı..

Daha fazla duramaz kadın…Çıkarıverir ağzındaki baklayı “ ttüüü” diye.

Kadın: Ortalıkta dolaşan söylentiler var.

Kadının aşkı: Neden ortalıkta dolaşıyorlar…Canlarımı sıkılmış…

Kadın: Söylentilerin değil de senin canın sıkılmış galiba, sanırsam…

Kadının aşkı: Ne söylemeye çalışıyorsun sevgilim.

Kadın:Sevgilim deme bana.

Kadınınn aşkı: Ama sevgilimsin sen benim.Yoksa değil misin.

Kadın:Valla ben de öyle sanıyordum ama kırdığın fındıklar bini aştı.

Kadının aşkı: Ha o mu… Duydun demek.

Kadın: Şuna bak bir de kabul ediyor pişkin pişkin…

Kadının aşkı: İnkar edecek değilim…Kırdım hemen her gün fındık kırdım…Ama hele bir sor niye kırdım…

Kadın: İdam mahkumlarına sorarlar son isteğini… Söyle bakalım niye kırdın o fındıkları …Gerçi biliyoruz tamamne duygusal …Hani o aganigi naganigi durumları..

Kadının aşkı: Ne aganagisi… Ne naganigisi… Hayatım kötü bir niyetim yok valla. Her gün bir avuç fındık iyi gelir diyorlar ya o bakımdan kırıyorum ben o fındıkları.

Kadın:Sana fındık kır demiyorlar ye diyorlar…

Kadının aşkı: Eee… Be insaf sevgilim fındığı kırmadan nasıl yiyebilirim ki.

Kadın: Sen fındık kırmaya devam edersen ben de senin kafanı kıracağım haberin olsun. Üstelik fındık yemen gerekmiyor burada ben varım, fıstık gibiyim… Sen bırak fındığı, fıstık ye fıstık… Aç bakayım ağzını… Ben aşkımı fındıııkkk ile ben aşkımı fıssstttık ile…Beslerimmmm…

Kadının aşkı: Sen de her gece her gece başım ağrıyor deyip duruyordun ama… Nasıl bak fındık kırmam işe yaradı..Kıymetimi anladın ayol… Erkekler karaborsa, karaborsa… Bir daha ki sefere tuzlu olsun fıstıklar…Eee ne demişler fındık bulamazsan fıstık ye…

“Aganigi… Naganigi… Aklımı seveyim…” dedi kadının aşkı.

"RESİM:ALINTI"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..