Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '11

 
Kategori
Magazin
 

Ağaoğlu /Ajda ve sıfır km arabalar....

Ağaoğlu /Ajda ve sıfır km arabalar....
 

Güç Kimde ?


Ajda Pekkan'ı çok beğeniyorum, sürekli yenilenmek, hiç bıkmadan çalışmak, yıkılmadan ayakta durmak kolay değil ! 

Ali Ağaoğlu adında başarılı (!) bir iş adamı; başarı paranın çokluğu ile ölçüldüğü için bu böyle... Ajda "kadınlar araba gibidir, özenli bakılmalıdır onlara "demiş; 

Ağaoğlu "ben sıfır kilometerelerle ilgiliyim, antikalarla uğraşmam" demiş... 

Şimdi, ben de diyorum ki : Eğer bu servet olmasaydı, acaba o sıfır kilometreler yüzüne bakar mıydı? Ayrıca Ajda Pekkan çok ama çok güzel bir kadın, zarif, hoş, çalışkan, savaşcı. Ali Ağaoğlu Ajda'nın yanında çok buruşuk ve yaşlı duruyor ama kral çıplak diyemiyor kimse, "Money Talks" diye bir deyim var İngilizcede; Para konuşur, , ,  

Ağaoğluna sürekli yakışıklı, zeki, karizmatik , çekici, çapkın diyorlar; inanıyor bu sözlere... 

Kendini bilmek erdemli olmaktır, insan hatalar yaparak öğreniyor , ama paranın gücü öyle bir an gelir ki hiçbir şey ifade etmez, çünkü yapaydır, insanların putlaştırdığı, ona sahip olanların diğer insanları aşağılama, kendilerini üstün ve ayrıcalıklı görme eğilimi artıyor bu kişilerde ! 

Yoksul bebeklerin organları zengin insanlara satılıyor, onlar yaşasın diye... 

Ağaoğlu herşeyi satın alabilir ama Ajda'nın karizmasına, sahne performansına ve azmine sahip olamaz gibi geliyor bana... 

Sıfır kilometre arabalar ne yazık ki antika arabalar kadar çok boyutlu olamazlar, ayrıca adamı sıfırlarlar , aman dikkat !!! 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..