Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '11

 
Kategori
Magazin
 

Bankadan aldım çocuğum

Bankadan aldım çocuğum
 

Gün geçmiyor ki magazin basınında yeni bir saçmalık yaşanmasın. Gayri meşru ilişkileri iyice benimsediğimiz ortada.. Olabilir ; evlilik mizacınıza ters düşüyordur, nerede akşam orada sabah yaşamak tercihinizdir. Kimseyi ilgilendirmez. 

İyi de böyle düşünüyorsanız niye evleniyorsunuz, bir de üstüne çocuk yapıyorsunuz be kardeşim?..Her boşanmanın bedelini çocuklar ödüyor kuşkusuz. Ama mutsuz, kavga dolu ebeveynlerin arasında yaşamaktansa ayrılık çocuğa bile daha iyi gelebilir. Anne babanın medeniyet seviyesine göre değişir bu tabi... 

Kabullenemediğim tek şey, Sperm bankalarından çocuk sahibi olmak. erkekleri başına sarmadan anneliği tatmayı istemek bana uymasa da makul görülebilir. Ama bu davranış, çocuğun geleceğini hiç düşünmeden annelik egosunu tatmin duygusu taşımıyor mu? 

Hem merak ediyorum; bizden dünya nüfusunun çoğu nefret ederken verilen kriterlere uygun sperm temin edildiğine nasıl inanıyorlar? 

Nerede suçlu, müptela, belki de Aidsli varsa onu Türklerle kakalarlar diye düşünüyorum. 

Sonuç olarak işimize gelse de gelmese de aile çocuk için her şeydir. Gelecekte babasını soran çocuğa ne diyeceksiniz? 

'Valla ben de tanımıyorum yavrum. Bankadan aldık babanı.' Ne tasarruf değil mi? 

 

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..