Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

Ağlamak güzeldir

Ağlamak güzeldir
 

Ağla, nefes al...


Hani bazen bir şarkı duyar ağlarsın, yağmur yağar hüzün kaplar içini, bir telefon gelir hiç ummadığın birinin sesini duyarsın gözyaşın dökülüverir…

Öyle bir an gelir ki kilitlenirsin en acı durum karşısında tepkisiz olur ne konuşabilirsin nede ağlayabilirsin… İçine akar gözyaşların kalbinin taa derinine.”taş mıyım ben” dersin... Hayır, fark etmemişsindir içine sızan gözyaşlarını hissedememişsindir o acıyla.

“nefes almak gibidir ağlamak” dedi bir arkadaşım.evet nefes almak gibidir ağlamak çünkü ağlarsan açılırsın, ferahlarsın.İster hüzünlüyken ister sevinçliyken bazen insanın en yakın arkadaşıdır gözyaşları.yalnız kaldığında, içinde büyük fırtınalar koparken gözyaşlarına tutunursun o fırtınada kaybolmamak için…fırtınada yara almanı engeller hayata bağlanmana sebep olur belki de..

Ağlarım bazen yalnızken hıçkıra hıçkıra içimden bir şeyler koparcasına… birden kendime gelirim ne yapıyorum ben derim ne oluyor bana yoksa yıkılıyor muyum bitiyor mu gücüm tükeniyorum galiba… Hayır derim sonra ağlıyorum çünkü şimdi arkadaşım gözyaşlarım ben bir dağım iki damla gözyaşı benim çökme sebebim değil hayata bağlanma sebebim olabilir ancak… nasılki gülebiliyorsam ağlayabilirimde ve ağlamalıyım çünkü ağlamak her şeye rağmen var olmak demek…

Ağlayabiliyorsam eğer varım demektir yaşıyorum hala bir şeyler hissedebiliyorum üzülebiliyorum sevinebiliyorum… Yaşadığıma dair belirtimdir ağlamam.

*Akmayan gözyaşları kalpte birikirler; zamanla kabuk tutarlar ve kirecin makineyi tıkaması gibi kalbi tıkayıp felç ederler*

Ve sezen diyor ki…

Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma
Ağlamak öfke delice nefret
Doruklarda aşk doyumsuz sevinç
Kahreden keder kısaca hayat
Ve nefesindir ve nefesindir
Ağlamak şu geçici dünyada
Her şeye rağmen var olmak demek
Ağlamak yaşanan binlerce duygu
İnsanca coşkunun güzel bir şeyidir
Ağlamak senin kara dünyada
Hala sevdiğin ve hissettiğin
Tüm güzelliğin ve çirkinliğinle
Var olduğundur var olduğundur…

Eğer ağlıyorsam dinlerim bu şarkıyı ve gelirim kendime yeniden ayaklarımın üzerinde dururum daha sağlam daha güçlü… Çünkü biliyorum ki ne olursa olsun “dağın büyüklüğüne göre kar yağarmış” ne olursa olsun varım ben ne kadar yüküm varsa o kadar güçlenirim…

7 Haziran 2006

 
Toplam blog
: 7
: 2129
Kayıt tarihi
: 22.12.08
 
 

1984 yılında Erzurum'da doğdum. Üniversite dahil tüm eğitimimi Erzurum'da tamamladım. Henüz eğitim v..