Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Müzik
 

Ah bu şarkılarda olmasa

Ah bu şarkılarda olmasa
 

.....


Durduk yere niye yazdım bu şarkıların sözlerini? İnanın boş zamanına denk geldi. Yazmak istiyorum ama toparlayamıyorum... Böyle zamanlarda müzik dinlemek bana en iyi gelen... Listemde şu ara en çok dinlediğim şarkılar bunlar. Ne kadar içimizden, bizden sözler..

Yaşanılanları en kolay hatırlamanın yoludur şarkılar. Bi yerde kulağınızda kalmıştır mutlak..

Hala unutmam sene 2004... Sonu olmayan bi aşktan, sevgilinin yüzünü hatırlatan, yıllardır unutturmayan, her duyduğumda geriye götüren İlhan Şeşen' in SARILINCA SANA sı...

Doymadım doymadım sevmelere seni ben diyen SEZEN AKSU yorumu...

Sevdan bir ateş oldu bende diyen DÜŞ SOKAĞI SAKİNLERİ...

ve daha niceleri.. AH BU ŞARKILARDA OLMASA...

Tepeden tırnağa aşığım sana.. Ne ilk kez nede son söylerim sana... Kimse kimseyi sevmek zorunda değil... Ama sen hiç korkma aş önünde eğil....

Gel benim vefası eksik yarim, ben sensiz dururmuyum... Sen beni bir çağır gönülden hiç gelmez olurmuyum...

Bir gün benden şikayet ettiğn ne varsa özleyeceksin.. Unuttuğun yalanlara benzemeyecek hep yanında götüreceksin...

Kalbimi kırdın tebessüm ettim bişey demedim.. Kalbim senindi sen kendi parçanı yok ettin...

Yanıma koşa koşa gelsen, geceyi yedi güne bölsem, elini tuta tuta ölsem, bizi kaybetmem...

Sözleşmeden buluşuverir kırık kalpler

Anlatılmaz ama ordadır bütün dertler

Gönül kırgınlıkları, hayat haksızlıkları, kader yalnızlıkları çeker bütün kalpler...

Bir şey eksik o da enerji, yokki aramızda sinerji, tutmayınca tutmuyor işte, seninki yaptı bana allerji...

Yok mu bi haber alan yok mu gören, bu mudur adetin bu mudur tören... Yaz ya da söyle bulamadım böyle neresi açık adresin neresi yören...

 
Toplam blog
: 23
: 893
Kayıt tarihi
: 21.04.10
 
 

24/06/1986 '  doğumluyum.özel sağlık sektöründe çalışan, evliliğe alışma kısmını tamamlamadan ann..