Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '18

 
Kategori
Güncel
 

Ah İnsanlık

İnsan
İnsan olduğunu bilecek
Ve
İnsanlık nedir onu bilecek
Bunlar yoksa
Boş ver gitsin
Yaşam
Anlam kazanmazsa değildir yaşam
İnsan
Yaşadım diyebilmeli mutlaka
Bunun işareti de
Kendini bilmekten geçer
İnsan kendini bilecek
İnsanlığı bilecek
İnsanın
İnsanlığın kadrini bilecek
Kendine
İnsanlığa zarar vermeden yaşayacak
İnsanın
En başat göstergesi
Parçası olduğu insanlığa
Dostça yaklaşacak
Dostça karşılık görecek
Zarar değil yarar sunacak
Bugünü
Dünden daha güzel yapmaya uğraşacak
İnsanın
Bugünü dünden daha güzel oldukça
İnsanlık güzelleşir
İnsanlık güzelleştikçe
İnsan mutluluk olur çıkar
Ah insanlık
Ah insanlık
Ah insanlık
Nerelerdesin sen
Görünmüyorsun hiç bizim oralarda
Soruyorum
Tanıdıklarıma seni
Onlar da bilmiyorlar senin nerede olduğunu
Kimisi kaçtı gitti diyor
Bazıları da
İnsanlık mı kaldı o çoktan boyladı
Tahtalıköyü diyorlar
Sahi ya
Duyuyorsan beni yaşıyorsan eğer
Söyle nerelerdesin
Geleyim bulayım seni
Oturup iki laf edelim birlikte
Özledim çok özledim seni
Hem de çok be insanlık
Yokluğun
Öyle berbat etti ki bizim buraları
Sorma gitsin
Sorma gitsin
Sorma gitsin gari
Gelirsen görürsün ya
Ben şöyle söyleyeyim olanı biteni
Ne hatır kaldı
Ne gönül kaldı insanlar arasında
Birbirlerine
Güler yüzle bakan kalmadı
Çıkar varsa
Güler yüz ve yaltaklanma aldı yürüdü
Yoksa
Boş ver gari orasını
Saygısızlık
Aldı başını gidiyor
Ne büyük hatırı güdülüyor
Ne küçük
Ya işte böyle insanlık bizim buralarda durum
Komşun açmış
Bana ne ya ölürse ölsün
Havasında herkes
Ama
Âmâsı var bir de ha insanlık
Sanırsın kendini cennette
Ülkemiz oluvermiş bir anda dünya cenneti
Sonra mı dedin insanlık
Onu bilmeyecek ne var ki
Alavere dalavere cümbür lop
Ye Mehmet ye
Yönetene bakıyorum
Şaşırıp kalıyorum valla
Bütün işi gücü
Olan biten her şeyi oya çevirmek
Oy getirmeyecek olaylara dönüp bakmamak bile
Şaşırıyorum ya insanlık
Sen varken bu böyle değildi
Yönetenin bütün işi
Ülkeyi
Her bakımdan en iyi yönetmekti
İnsanlar arasına sevgi yayarak
İnsanları barış içinde tutup
Dayanışma paylaşma yaratıp
İnsanları daha mutlu yaşatmaktı
Özellikle Atatürk
Bu konuda önder yöneten idi
O gitti ardından sen gittin
İşler kötüye gitti be insanlık
İşler kötüye gitti
Bilmem
Gel desem gelir misin ki
Gel diyeyim yine ben sana insanlık
Gel
Gel
Gel
Hadi naz etme de gel gari
Gel gari
Gel gari
Gel gari


Sağlıcakla kalınız

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..